Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-14, 19:13
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Det där lät som broscience på hög nivå, betvivlar detta starkt.
Skulle vilja ta en titt på källan faktiskt.

Ingen vidare bra ide.

Jag har tyvärr inga källor men trodde det var allmänt vedertaget att det är så synthol fungerar. Vad är det som låter orimligt i påståendet?
Citera
2015-11-14, 20:10
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Jag har tyvärr inga källor men trodde det var allmänt vedertaget att det är så synthol fungerar. Vad är det som låter orimligt i påståendet?
Nä, jag förstod nästan det. Inom den högre skolan av doping, syntol och liknande finns väldigt lite forskning, nästan bara emperi vilket är rätt värdelöst.
Att kroppen skulle börja producera mer muskelmassa bara för att farscian sträcks finner jag orimligt. Då skulle man även kunna fylla med vad som helst, tex ett implantat, som man sedan tar bort och vips så har bildas det mer muskler i hålet. Vad triggade den funktionen?
Det är inte pga utrymmesbrist som musklerna växer sakta efter ett tag, även med doping.

Mer möjligt imo är att det bildas viss ärrvävnad pga irritationen från oljan, isf är det väldigt negativt.
Det kan även bli infektioner och annat otrevligt. Syntol är långt ifrån en säker produkt.
Citera
2015-11-14, 21:08
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Nä, jag förstod nästan det. Inom den högre skolan av doping, syntol och liknande finns väldigt lite forskning, nästan bara emperi vilket är rätt värdelöst.
Att kroppen skulle börja producera mer muskelmassa bara för att farscian sträcks finner jag orimligt. Då skulle man även kunna fylla med vad som helst, tex ett implantat, som man sedan tar bort och vips så har bildas det mer muskler i hålet. Vad triggade den funktionen?
Det är inte pga utrymmesbrist som musklerna växer sakta efter ett tag, även med doping.

Mer möjligt imo är att det bildas viss ärrvävnad pga irritationen från oljan, isf är det väldigt negativt.
Det kan även bli infektioner och annat otrevligt. Syntol är långt ifrån en säker produkt.

Jag får erkänna att jag med största sannolikhet tagit brosience till en sanning, köper ditt resonemang till fullo. Tack för din teori, även om jag inte haft seriösa planer på synthol så har jag ändå haft ett litet sug på det, nu slipper jag ens fundera!
Citera
2015-11-15, 11:26
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Med vad är detta för löjlig ton? Det är skitvanligt att byggare innan tävling sätter synthol i till exempel inre breda lårmuskeln (vastum medialis) och i biceps (biceps brachii) för att få bättre definition på nyckelkomponenter domare ser till. Vanligare på högre nivåer. Symmerti kan man säger också väga upp med synthol precis som du säger.
Som sagt, definition är något helt annat än en svullen SLÄT syntholbula.
Citera
2015-11-15, 12:36
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Som sagt, definition är något helt annat än en svullen SLÄT syntholbula.

Men vad är det du inte förstår? Om man googlar "synthol" så får man bara se amatörerna som sprutar i sig brutalt höga doser. ALLA proffs på olympiascenen använder sig av synthol i små mängder för att toppa formen ytterligare, i SMÅ doser. Att muskeln blir slät sker bara när man sprängladdar den, men det görs inte om man använder det rätt.
Citera
2015-11-15, 17:03
Medlem
heltuteochcyklars avatar
Så lite som möjligt och på rätt ställen för att förbättra symmetrin och proportionerna låter logiskt i mina öron. Självklart freakar en del/MÅNGA ur så att det ser fuckat ut istället.
Citera
2015-11-15, 17:49
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltuteochcyklar
Så lite som möjligt och på rätt ställen för att förbättra symmetrin och proportionerna låter logiskt i mina öron. Självklart freakar en del/MÅNGA ur så att det ser fuckat ut istället.

Som på gubben på din bild. Jag har sett han förut och tror inte du är han. Jag såg en sådan där typ i sommras. Ser så jävla dumt ut när folk som saknar underarmar kör synthol. Slka man fixa till överarmarna med synthol så ska man ha Lee priest underarmar. Men vem förutom Lee Priest har det?
Citera
2015-11-15, 21:58
Medlem
heltuteochcyklars avatar
Ser något misstänkt ut men trots det har han uppnått en TUNG LOOK, Gaddningen och blicken.

Gunnar Rösebos underarmar.
Senast redigerad av heltuteochcyklar 2015-11-15 kl. 22:00.
Citera
2015-11-16, 00:56
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Men vad är det du inte förstår? Om man googlar "synthol" så får man bara se amatörerna som sprutar i sig brutalt höga doser. ALLA proffs på olympiascenen använder sig av synthol i små mängder för att toppa formen ytterligare, i SMÅ doser. Att muskeln blir slät sker bara när man sprängladdar den, men det görs inte om man använder det rätt.
Just brist på DEFINITION, lokalt, kan tyda på Synthol e.dyl.
Citera
2015-11-16, 00:59
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltuteochcyklar
Ser något misstänkt ut men trots det har han uppnått en TUNG LOOK, Gaddningen och blicken.

Gunnar Rösebos underarmar.
Gunnar Rösbös brutala 50 cm underarmar var iallafall inget patetiskt syntholtrams.
Citera
2015-11-16, 08:46
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Just brist på DEFINITION, lokalt, kan tyda på Synthol e.dyl.

Men grattis Arne, du tillförde precis ingenting. "Kan tyda på...", luddigare svar finns nog inte? Klart man kan sudda ut definitioner med synthol, precis som man kan använda det för att framhäva ännu mer. Synthol är ett verktyg och använder man det fel, då blir resultatet dåligt också. Eller hävdar du att synthol inte förekommer inom proffstävlingar? Skulle dock inte förvåna mig om du gjorde.
Citera
2015-11-16, 09:25
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Men grattis Arne, du tillförde precis ingenting. "Kan tyda på...", luddigare svar finns nog inte? Klart man kan sudda ut definitioner med synthol, precis som man kan använda det för att framhäva ännu mer. Synthol är ett verktyg och använder man det fel, då blir resultatet dåligt också. Eller hävdar du att synthol inte förekommer inom proffstävlingar? Skulle dock inte förvåna mig om du gjorde.
Eftersom man har dömt ett litet tag nu så har man sett ett och annat... Skiten används av alltför många nuförtiden, ja... Proffs till rena nybörjare... Har jag skrivit annat? Synthol är inte ett verktyg, det är endast ett jävla trams som kan dessutom ge jävligt allvarliga efterverkningar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in