Citat:
Ursprungligen postat av
Arne Persson
Eftersom man har dömt ett litet tag nu så har man sett ett och annat... Skiten används av alltför många nuförtiden, ja... Proffs till rena nybörjare... Har jag skrivit annat? Synthol är inte ett verktyg, det är endast ett jävla trams som kan dessutom ge jävligt allvarliga efterverkningar!
Först kommer du med din retoriska fråga "hur vässar synthol deffen?", sedan säger du att synthol endast ger en slät bula. I tredje inlägget skriver du att brist på definition KAN tyda på synthol. Efter mycket "oj och men" så skriver du själv att det används, för att det är ett verktyg oavsett om du vill eller inte. Precis som steroider. Att man tycker det är trams eller inte är irrelevant, detta är verkligheten.
Nej, du har inte påstått att synthol inte används, per se, men jag förstår verkligen inte varför du håller på att leka bror duktig med dina one-liners när du vet hur det ligger till. Jag vet att du kan mycket men varför ska du hålla på? Synthol används, fakta. Synthol kan toppa formen, både med definitioner och symmetri, fakta. Synthol kan sabba formen också, fakta. Synthol används av en anledning.
PS.
Jag tycker också synthol är idiotiskt men det va inte frågeställningen. Många bryr sig mer om att vinna än efterverkningarna.