Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2015-11-16, 09:34
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Eftersom man har dömt ett litet tag nu så har man sett ett och annat... Skiten används av alltför många nuförtiden, ja... Proffs till rena nybörjare... Har jag skrivit annat? Synthol är inte ett verktyg, det är endast ett jävla trams som kan dessutom ge jävligt allvarliga efterverkningar!

Först kommer du med din retoriska fråga "hur vässar synthol deffen?", sedan säger du att synthol endast ger en slät bula. I tredje inlägget skriver du att brist på definition KAN tyda på synthol. Efter mycket "oj och men" så skriver du själv att det används, för att det är ett verktyg oavsett om du vill eller inte. Precis som steroider. Att man tycker det är trams eller inte är irrelevant, detta är verkligheten.

Nej, du har inte påstått att synthol inte används, per se, men jag förstår verkligen inte varför du håller på att leka bror duktig med dina one-liners när du vet hur det ligger till. Jag vet att du kan mycket men varför ska du hålla på? Synthol används, fakta. Synthol kan toppa formen, både med definitioner och symmetri, fakta. Synthol kan sabba formen också, fakta. Synthol används av en anledning.

PS.
Jag tycker också synthol är idiotiskt men det va inte frågeställningen. Många bryr sig mer om att vinna än efterverkningarna.
Senast redigerad av Fenjal888 2015-11-16 kl. 09:37.
Citera
2015-11-17, 00:34
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Fast att påstå att oljan endast fungerar temporärt är väl ändå fel.

Man injicerar olja -> muskelfascian töjs -> oljan försvinner -> tomrummet fylls upp med muskler

Utan att vara påläst om synthol är jag ganska sugen på att testa det.
Hhahhha!
Tror du på jultomten också?

Förövrigt använde man väl någon sorts injicerbar medicin, innan synthol blev populärt som gjorde att musklerna svullnade upp lokalt innan man gick upp på scenen.
Kommer inte ihåg vad den hette.
Senast redigerad av Slackoff 2015-11-17 kl. 00:36.
Citera
2015-11-17, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Finns en här på forumet som kört synthol och skrivit kurrapport, gick inte så bra för honom vill jag minnas.
Hade varit kul att läsa ändå, du minns inte alls vem?
Citera
2015-11-17, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Hur "vässar" oljan deffen?
Du är ju bara avundssjuk på Roellys TRÜCK!
Citera
2015-11-17, 11:43
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Hhahhha!
Tror du på jultomten också?

Äsch, erkände ju att jag både hade fel och var okunnig. Att det fungerar så som jag skrev är ändå en ganska etablerad myt och låter inte helt otroligt för den som inte är insatt i varken synthol eller muskelfascia.
Citera
2015-11-17, 13:13
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltidxx
Hade varit kul att läsa ändå, du minns inte alls vem?
Heavyassloaded's kurtapport.
Citera
2015-11-18, 01:44
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Äsch, erkände ju att jag både hade fel och var okunnig. Att det fungerar så som jag skrev är ändå en ganska etablerad myt och låter inte helt otroligt för den som inte är insatt i varken synthol eller muskelfascia.
Jorå jag har hört talas om det där resonemanget förut.
Det låter ungefär lika troligt att benen växer ut igen om man sågar av dem.
Citera
2015-12-24, 16:34
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=1BXNdeBZ-90&list=TLQvSFgN5aMNoyNDEyMjAxNQ

Hahah en del av vår nya befolkning gör tydligen.
http://www.allehanda.se/angermanland/ornskoldsvik/en-dag-i-mellansel-med-fragor-och-svar
Citera
2015-12-27, 19:46
Medlem
ljusetssvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltuteochcyklar
Försök inte prata bort dig nu, förklara vad du menar.

Det är jättevanligt bland proffs med synthol och målet är att öka symetrin, det fungerar inte till något annat.
Du har ju för fan en synthol-smurf som avatar, tycker du han har använt skiten på ett bra sätt för att definiera muskler?

Dom som använder synthol har en sjukdom som kallas megarexi och du verkar lida av den också.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in