2015-11-12, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitmaktNegerslakt
Södermans meritlista

Försökte bli chef i SMR. (Ett misslyckande som ledde till att han lämnade)

Försökte bli chef ND. ( Även detta ett misslyckande då han inte hade stöd)

Försökte bli chef på Nationell idag ( Slutande med att Suk blev misshandlad av Skillt, Suk startade egen tidning och Marc sålde den tills den la ner, Söderman hade misslyckats än en gång)

Gick med I SvP, där han blev en tongivande medlem var konferencier på årsmöten, håll tal i partiets namn och fick det ärofyllda uppdraget med att bli redaktör för SvPs interna publikation Framåt. Han och Dan drev samtidig Radio Framåt, och var inblandade i Realisten, detta ledde till att dom lämnade Realisten när pengarna inte trillade in som planerat, tog med sig skribenter till motgift. Kvar var bara Carl Svensson och Björn Björkqvis som skribenter där Carl gjorde 90% Björn 10%, Björn tog dock ut 100% i lön. Carl noll, blev uthängd av AFA, och när det bara var Björn kvar så las realisten ner. Sen la SvP ner, efter att Söderman och Eriksson hade skrämt bort folk från SvP genom att stödja judiska statskupper.

Så du tycker Södermans "CV" är bra och han bör välkomnas? Eller bör CV:t och han kastats i soptunnan?
Sammanfattning: Där Söderman finns blir det interna stridigheter.

Dan Eriksson är väl en allmän pengarkåt pajas, som gärna blåser folk om det gynnar honom.

Det var nära till personagreppen ser jag. Ska vi tala om SMR-medlemmars alla skatteskulder och förehavanden också, när vi ändå är i farten?
Citera
2015-11-12, 20:26
Medlem
Offerviljas avatar
SENASTE NYTT FRÅN NORDFRONT FORUM:

Något geni som kallar sig själv för "Övervakarna" är nu helt säker på att Magnus Söderman är judisk. Han har bildbevis och allting. Det är humor, det är humor, det är humor...

Har ni sett filmen Gökboet?
Citera
2015-11-12, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Det var nära till personagreppen ser jag. Ska vi tala om SMR-medlemmars alla skatteskulder och förehavanden också, när vi ändå är i farten?

Vilka personangrepp? Det jag skriver har ju hänt, så vill du skriva om skatteskulder hos medlemmar i SMR, så får du gärna det, jag kan inte hindra dig och bryr mig inte heller. Är det inte bara positivt att folk har skatteskulder? Eller vill du att staten ska få mycket pengar att lägga på blattarna?

På tal om skulder så blev ju Söderman återbetalningsskyldig när han trollade F-Kassan.
Citera
2015-11-12, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
SENASTE NYTT FRÅN NORDFRONT FORUM:

Något geni som kallar sig själv för "Övervakarna" är nu helt säker på att Magnus Söderman är judisk. Han har bildbevis och allting. Det är humor, det är humor, det är humor...

Har ni sett filmen Gökboet?

Har ju ryktas om detta på flashback ett år typ, säkert någon som försöker få fram ett "scoop", jag tror inte Söderman är jude för övrigt.
Citera
2015-11-12, 21:29
Medlem
Dorniers avatar
Det figurerade nån bild där Söderman såg synnerligen judisk ut (postades på detta forum för nåt år sedan tror jag), det var väldigt komiskt iallafall.
Citera
2015-11-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Så skrev Palmblad:

https://www.nordfront.se/svar-pa-motgifts-pastaenden-om-motstandsrorelsen.smr
Det är Lindberg som är författare till artikeln, inte Palmblad.
Citat:
En fråga till herr Saxlind: Måste man vara ett utvecklingsstört barn för att få kommentera artiklarna på Nordfront?
Nä, man måste inte det men du får posta kommentarer ändå om du vill
Citat:
Det verkar bara vara riktiga supermongon som sitter och skriver där.
Ja, det var bland annat ett mongo som kallade sig "En.Sann.Neger" och antagligen är Motgift-medlem som skrev massa skit igår till exempel. Men det finns folk som skriver korkade kommentarer på båda sidorna.
Citat:
Otroligt härligt också att kommentarer där Dan Eriksson kallas för "Dan Syndrom" och andra vidrigheter är de kommentarer som är allra populärast...
Vissa är dåliga på att hålla god min och går till hatiska personangrepp men kommentaren du nämner har vad jag kan se tagits bort.
Citat:
Känner du dig nöjd med att ni har sådana medlemmar och sympatisörer?
Vad folk gillar är rätt så irrelevant och det kan ju vara troll som gillar och hetsar. Det som är dåligt är när folk postar sådana kommenterar och det bör inte medlemmar göra. Vad sympatisörer gör är svårt att styra och varken Nordfront/Motståndsrörelsen eller Motgift kan hållas helt ansvariga för vad deras sympatisörer skriver.
Citera
2015-11-12, 22:54
Moderator
^Eazs avatar
20något inlägg raderade.Generell diskussion om Soros och liknande har inte med den här tråden att göra.
/Mod
Citera
2015-11-12, 22:59
Medlem
Skuggjags avatar
Citat:
Verkligen tråkigt att behöva komma till slutsatsen att de verkar finnas många unga bokstavsmongon i deras kommentarsfält. Men vad fan ska man göra? Ducka för verkligheten?

Nu ska jag förtydliga att jag inte är med i Motståndsrörelsen eller den nationella rörelsen för den delen. Men ni är bra jävla pinsamma. "Buhu, näthat!" Ring Robban vet jag!

Citat:
En fråga till herr Saxlind: Måste man vara ett utvecklingsstört barn för att få kommentera artiklarna på Nordfront? Det verkar bara vara riktiga supermongon som sitter och skriver där.

Otroligt härligt också att kommentarer där Dan Eriksson kallas för "Dan Syndrom" och andra vidrigheter är de kommentarer som är allra populärast...

Känner du dig nöjd med att ni har sådana medlemmar och sympatisörer?

Höjden av lyteskomik när ni gnäller på SD för att de tar avstånd från och utesluter sina medlemmar, men kräver av enskilda SMR:are att de ska göra samma sak när någon går för långt.

"Dan Syndrom" Nå, det är osmakligt att gå till personangrepp, men du har inget trovärdigt mandat att öppna käften om saken då du sitter och skriver i Motgift-tråden att Palmblad är en råtta... osv.

Det har ofta utbrutit mindre dispyter inom "rörelsen" mellan Motståndsrörelsen och andra grupper. Det har varit slagsmål, tjafs och internetkrigande. Men till skillnad från "er" har SMR aldrig hängt ut någon av era aktivister på nordfront, som (realisten) gjorde när fallet med Simon Arnamo var på tapeten.
Senast redigerad av Skuggjag 2015-11-12 kl. 23:29.
Citera
2015-11-13, 00:45
Medlem
Offerviljas avatar
INFO TILL ALLA SVERIGEVÄNNER:

Alla som kritiserar Motståndsrörelsen får sina inlägg raderade på Nordfront.se. Usch, ni är verkligen äckligare än vad jag trodde! Saxlind, varför beter ni er på det här vidriga sättet för? Pinsamt är vad det är.
Citera
2015-11-13, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggjag
Nu ska jag förtydliga att jag inte är med i Motståndsrörelsen eller den nationella rörelsen för den delen. Men ni är bra jävla pinsamma. "Buhu, näthat!" Ring Robban vet jag!

Höjden av lyteskomik när ni gnäller på SD för att de tar avstånd från och utesluter sina medlemmar, men kräver av enskilda SMR:are att de ska göra samma sak när någon går för långt.

"Dan Syndrom" Nå, det är osmakligt att gå till personangrepp, men du har inget trovärdigt mandat att öppna käften om saken då du sitter och skriver i Motgift-tråden att Palmblad är en råtta... osv.

Det har ofta utbrutit mindre dispyter inom "rörelsen" mellan Motståndsrörelsen och andra grupper. Det har varit slagsmål, tjafs och internetkrigande. Men till skillnad från "er" har SMR aldrig hängt ut någon av era aktivister på nordfront, som (realisten) gjorde när fallet med Simon Arnamo var på tapeten.

Moi gnälla om näthat? Nej, nu har du snott din pappegojas hampafrön igen. Vilka är då VI och vilka är DOM? Att SMR:s svans konstant skitsnakackar Motgift är lika sant som att jorden inte är rektangulär. Om du inte ens är nationell och inte har någon insikt, vad gör du här? Jag förstår inte varför vänstertroll tror att de kommer att lyckas att sänka nationalismen genom att trolla på FB.

Tur att du är så trovärdig då. Eftersom du tillskriver mig vad någon annan har skrivit. Epic fail?
Senast redigerad av En.Sann.Neger 2015-11-13 kl. 01:07.
Citera
2015-11-13, 01:29
Medlem
Citat:
INFO TILL ALLA SVERIGEVÄNNER:

Alla som kritiserar Motståndsrörelsen får sina inlägg raderade på Nordfront.se. Usch, ni är verkligen äckligare än vad jag trodde! Saxlind, varför beter ni er på det här vidriga sättet för? Pinsamt är vad det är.
Nu börjar jag bli genuint orolig för din psykiska hälsa. Du verkar ohälsosamt uppspelt. Vi släpper mig veterligen igenom all kritik som inte är på nivån "ni är dumma, jag hatar er" eller bara består av okvädningsord och nonsens. Annars får du ju gärna berätta vad som skrivits och censurerats här på Flashback så kan jag förklara för dig varför det censurerats eller kolla om det bara fastnat i spamfiltret och bör släppas igenom.
Citat:
Tur att du är så trovärdig då. Eftersom du tillskriver mig vad någon annan har skrivit. Epic fail?
Inte för att vara den som är den, men "epic fail" är väl att svara på text som var riktad till någon annan som om den var riktad till dig? ^^
Senast redigerad av M.Saxlind 2015-11-13 kl. 01:31.
Citera
2015-11-13, 02:44
Medlem
Skuggjags avatar
Citat:
Moi gnälla om näthat? Nej, nu har du snott din pappegojas hampafrön igen. Vilka är då VI och vilka är DOM? Att SMR:s svans konstant skitsnakackar Motgift är lika sant som att jorden inte är rektangulär. Om du inte ens är nationell och inte har någon insikt, vad gör du här? Jag förstår inte varför vänstertroll tror att de kommer att lyckas att sänka nationalismen genom att trolla på FB.

Ni som i ni som gnäller på SMR för att de lackar ur på era husgudar. Vem har sagt att jag inte är nationell? Just nu beter du dig som en borderlinebrud. Lindberg besvarade bara ogrundade påståenden, vilket var den utlösande faktorn till att människor blev sura.

Om du menar att skitsnacka är att kritisera påståenden och ställningstaganden som trojkan vräker ur sig och gör hipp som happ. Så ja. Men gudskelov! Om någon vågar bemöta det! Eller ännu värre driva med det! Kätteri!

Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Nu börjar jag bli genuint orolig för din psykiska hälsa. Du verkar ohälsosamt uppspelt. Vi släpper mig veterligen igenom all kritik som inte är på nivån "ni är dumma, jag hatar er" eller bara består av okvädningsord och nonsens. Annars får du ju gärna berätta vad som skrivits och censurerats här på Flashback så kan jag förklara för dig varför det censurerats eller kolla om det bara fastnat i spamfiltret och bör släppas igenom.

Feel the offensive motgift style!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in