Hur och var ändrar man FOV? Jag tycker spelet känns väldigt konsolifierat med en risig FOV.
går tydligen i ini filerna i mina dokument, har dock inte lyckats själv
men vad jag har sett så blir kikarsiktet helt cp och fler problem, jävla konsol skit optimiseringar
Någon som vet varför jag inte kan ta med mig sakerna jag scrappar från mitt första "settlement" till mitt andra? Går jag och scrappar massa steel från startzonen och sedan drar till Red Rocket och skall bygga där så följer inte steel:et med
Tycker visst man kan få klaga på grafiken. Spel är i grunden ett visuellt medium och när det ser dåligt ut så ska man väl få klaga, speciellt när det är ett multimiljard-företag (rika människor) som ligger bakom det, och har tagit 7 år på sig för att färdigställa produkten.
Grafiken är i många lägen PS2-nivå, alldeles för många otroligt dåliga texturer. På ps4an så går FPSen ner till 20, på Xbox1 går den ner till 0. Vi pratar 0 FPS mina vänner i en AAA-multimiljonprodukt år 2015. De lata lirarna på Betheseda förtjänar inte att bli skyddade för denna tekniska misär, speciellt inte gratis. Nåja.
Tycker visst man kan få klaga på grafiken. Spel är i grunden ett visuellt medium och när det ser dåligt ut så ska man väl få klaga, speciellt när det är ett multimiljard-företag (rika människor) som ligger bakom det, och har tagit 7 år på sig för att färdigställa produkten.
Grafiken är i många lägen PS2-nivå, alldeles för många otroligt dåliga texturer. På ps4an så går FPSen ner till 20, på Xbox1 går den ner till 0. Vi pratar 0 FPS mina vänner i en AAA-multimiljonprodukt år 2015. De lata lirarna på Betheseda förtjänar inte att bli skyddade för denna tekniska misär, speciellt inte gratis. Nåja.
Låter illa. Känns som de kanske återanvänt mycket av den buggiga motorn i fallout3? Känns som deras team är ganska stort och osynkat och olika avdelningars kodbaser inte funkar optimalt med varandra.
Vad rekommenderar ni att man satsar på, perks eller stats?
Jag planerar att köra sniper-build med shotgun vid närstrid, så perken att göra mer skada med non-automatic rifles är ju ett måste, vad mer?