TRASMATTORNA SOM FÖRSVANN FRÅN FYNDPLATSEN !!!
Kom Lisa's kropp till boden EFTER tirsdag den 9 Juni ???
CB beskriver hur det såg ut i boden då han på tisdagen den 9 Juni tittade inn i boden.
han säger att det låg trasmattor framför klädskåpen där Lisa hittades på fredagen den 12 Juni.
Men på dom foton jag sett inne från boden finns inga trasmattor framför klädskåpen !!!
Det finns därimot släpspår framför klädskåpen på bilderna.
DVS att mellan den 9 och 12 Juni måste någon varit inne i boden och gjort något som fick trasmattorna att försvinna från sin plats !!!
var det att Lisa släpades över golvet?, jag tror det !
Så detta skulle ju avgjort kunna betyda att Lisa's kropp inte fanns i boden den 9 Juni !
FUP 458
Förhör med Berggren, Christoffer; 2015-06-14 13:30
"Christoffer fortsätter att beskriva:
Jag minns att det fanns trasmattor på golvet framför skåpen."
Här är bild inne från boden, inga trasmattor att se!:
https://www.anony.ws/i/2015/11/02/Acr6702750308352-60951.jpg
Jag minns också att en av teknikerna (tror jag det var) hittade ett friskt löv på eller vid Lisa's kropp då hon hittades i klädskåpet, vilket styrker teorien om att Lisa inte placerades i Boden på Söndagen den 7 Juni, utan i de allra närmaste dagarna till Fredagen den 12 Juni då hon hittades, jag skulle tro Onsdag, Torsdag eller Fredag.
Någon som har detaljerad info (länk? text? namn på den om hittade det) om det friska lövet som hittades på eller vid Lisa's kropp?
Och var finns trasmattorna nu ???
Citat:
Ursprungligen postat av
Gormer
Ja, Du ,detta är en 10,000kr:s fråga i Tv
Fråga NB är inte lönt, han är väl ovetande som vanligt

Det så klart NB inte kan svara på det om han är oskyldig.
Det är ju jävligt konstigt att varken polis, åklagare eller advokat uppmärksammat att det fanns trasmattor framför klädskåpen på tisdagen den 9 Juni men inte på fredagen den 12 då hon hittades utan då fans bara släpspår.
Måste ju betyda att Lisa INTE placerades i boden den 7 Juni utan att hon placerades i boden EFTER den 9 Juni !!!