2015-11-10, 06:12
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Byggsystem i Fallout kan vara det sämsta människan skapat i modern tid!
Fy fan vad frustrerande det är, bara att få i hop en grund med väggar runt om verkar vara en omöjlighet.

Men använd det inte då!
Citera
2015-11-10, 06:28
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Angrar redan att jag kopte det, pissdalig grafik och kass FPS (Ps4).

Skyll dig själv grafikbög, eller ska man kalla dig för pucko som inte läser på vad speler går ut på? pjcko...
Citera
2015-11-10, 06:28
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heglert
Så man ska bygga sitt egna ställe? Dra el och sånt? Seriöst alltså vafan, inget nytt uppfinningsrikt i spelet?

Du ska inte göra någonting däremot kan man göra en väldigt massa och det är poängen.

Jag avskyr när spelare tror att man måste göra någonting för att det finns med i spelet. Kan ni inte tänka själva?
Citera
2015-11-10, 06:30
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Skyll dig själv grafikbög, eller ska man kalla dig för pucko som inte läser på vad speler går ut på? pjcko...

Reta inte allmogen
Citera
2015-11-10, 06:42
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Reta inte allmogen

Jag är en produkt av allmoge, det är även ni flesta så.. Fattas nån sån där super mutant eller deathclaws inne i stockholms innersta, innereta skiten
Citera
2015-11-10, 06:45
Medlem
Jag skulle inte bry mig om Fallout 4 såg ut som fallout 3. Visst grafik har ju inte alltid med högupplösta texturer att göra utan hur bra de återspeglar miljön man befinner sig i. Jag gillar mer att : hitta mystiska platser, samla skräp, läsa upphittade böcker, lyssa på inspelade band från tragiska livsöden. Det mixat med den postapokalyptiska miljön med robotar och rekvisita från halvtaskiga 50-talsrullar är pricken över i:t.

Jag undrar vad ni kör fallout på för dator? Jag har inte tid att spela spelet alls, så får vänta med köp.

Jag har just nu en laptop:

Intel(R) Core(TM) i7-4702MQ CPU @ 2.20GHz
16 GB ram DualChannel
632 GB SSD (120GB ssd + 512 GB ssd + 1,5TB HDD)
Nvidia geforce GTX 850m 2GB GDDR5

Jag kör GTA V utan problem på denna dator. Jag vill gärna få igång fallout 4 på denna.
Senast redigerad av sampanl 2015-11-10 kl. 06:59.
Citera
2015-11-10, 06:50
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Jag skulle inte bry mig om Fallout 4 såg ut som fallout 3. Visst grafik har ju inte alltid med högupplösta texturer att göra utan hur bra de återspeglar miljön man befinner sig i. Jag gillar mer att : hitta mystiska platser, samla skräp, läsa upphittade böcker, lyssa på inspelade band från tragiska livsöden. Det mixat med den postapokalyptiska miljön med robotar och rekvisita från halvtaskiga 50-talsrullar är pricken över i:t.

Tummen upp för dig!

Saatana, snart händer det här i norden
Citera
2015-11-10, 07:07
Medlem
Spelat två timmar nu och gillar det skarpt, tycker det ser snyggt ut så jag förstår mig inte på alla grafikbögar som gråter över spelet.

En sak jag undrar dock, går det att ställa in så att man kan "toggla" aim med musen så man slipper hålla in höger musknapp? Jag som är vänsterhänt lider oerhört av att behöva hålla in den för att sikta.
Citera
2015-11-10, 07:07
Medlem
LGDs avatar
Jag är inte så värst intresserad av grafiken. Men hur är det med röstskådespelet, spelstämningen, ragdollfysiken, miljöerna, bra gore-effekter?
Citera
2015-11-10, 07:10
Medlem
Jannebigplays avatar
Hört att det är ett roligt spel.............................................. ... Tangentbordet funkar inte när man kommer in i spelmenyn. Musiken rullar och kameran åker men det går inte att scrolla i menyn, klicka på new game, etc. Kul.
Citera
2015-11-10, 07:11
Medlem
EastClintfoods avatar
Jag ägnar låten åt alla nörrdar:

https://www.youtube.com/watch?v=h2LG7JXK5mQ

Ryck upp!
Citera
2015-11-10, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Hört att det är ett roligt spel.............................................. ... Tangentbordet funkar inte när man kommer in i spelmenyn. Musiken rullar och kameran åker men det går inte att scrolla i menyn, klicka på new game, etc. Kul.
Tagga ner, ny release om än igenom-arbetat spel så finns det alltid brister i alla nya releaser...
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Jag ägnar låten åt alla nörrdar:

https://www.youtube.com/watch?v=h2LG7JXK5mQ

Ryck upp!
10/10

https://www.youtube.com/watch?v=2G5rfPISIwo
Senast redigerad av lolicon 2015-11-10 kl. 07:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in