Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Läs igenom kommentarerna, så kanske det klarnar hur dragen vid näsan du blivit:
https://www.youtube.com/watch?v=WQITXbcz2hg
"Go do reasearch
NASA's videos are made with fish ete lens that makes every picture or video have a curve. If you pay attention in the fake videos you will see the curve bend to both sides and thats impossible."
Okej?
För övrigt, hur kan du lita på bilder från en organisation som har bluffat och lurat oss rejält kring de sex förmenta befolkade månexpeditionerna...

Varför ska jag läsa igenom kommentarer av folk som inte ens förstår att 37 km är för lågt för att se en tydlig kurvatur? Att fler är lika dumma i huvudet som du verkar vara gör inte att det blir rätt.
Berätta: Finns det någonting alls som skulle kunna övertyga dig om att jorden inte är platt?
Finns det överhuvudtaget någon möjlighet att någonting skulle kunna övertyga dig om att jorden inte är universums mittpunkt?
Själv skulle jag lätt erkänna såväl platta jordar som bramaputtras äggvärldar om det bara kom fram lite bevis för påståendena. Ser ingen som helst anledning att hänga fast vid påståenden som kan, och kontinuerligt, motbevisas - det är därför jag har så svårt att förstå din ståndpunkt i dessa frågor.