2015-11-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Seg match från vårt håll. Oskärpa i avslut, samtidigt som Tingsryd gör en riktigt bra match där de täcker många skott. Märks att vi saknar 2 backar, där är vi riktigt tunna tyvärr.

Verkar som Tingsryd passar oss illa, hoppas vi slipper möta de i kvalet.

Borde egentligen inte skriva "va var det som hände".
Men de är väl så nu när November är här , svackor lite varstans.
Citera
2015-11-08, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Seg match från vårt håll. Oskärpa i avslut, samtidigt som Tingsryd gör en riktigt bra match där de täcker många skott. Märks att vi saknar 2 backar, där är vi riktigt tunna tyvärr.

Verkar som Tingsryd passar oss illa, hoppas vi slipper möta de i kvalet.

tror inte dom går till SHL kvalet?
Citera
2015-11-08, 22:48
Medlem
Och så var det herr Melin.
Man måste imponeras oavsett tillhörighet.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/allsvenskan/aik/article21714642.ab
Citera
2015-11-09, 08:48
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
tror inte dom går till SHL kvalet?

Nej, men de har förmodligen försäkrat sig om att inte bli neddragna i bottenträsket. I morgon möter de Björklöven.
Citera
2015-11-09, 17:16
Medlem
Pontus Sjögren tränar med Pantern!

http://blogg.sydsvenskan.se/insideredhawks/2015/11/09/sjogren-tranar-med-pantern/
Citera
2015-11-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nej, men de har förmodligen försäkrat sig om att inte bli neddragna i bottenträsket. I morgon möter de Björklöven.

Ja men mitt Löven har ju börjat spela hockey nu, det var på tiden ,så tror på goda möjligheter för 2:a ändå.

edit: och jag tror inte du förstod min poäng , jag tror AIK kommer bli topp 2 och eric var ju rädd AIK skulle möta Tingsryd i kvalet och det lär dom ju slippa om dom blir topp 2
Citera
2015-11-09, 21:42
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
edit: och jag tror inte du förstod min poäng , jag tror AIK kommer bli topp 2 och eric var ju rädd AIK skulle möta Tingsryd i kvalet och det lär dom ju slippa om dom blir topp 2

Jodå, jag förstod. Jag ville bara poängtera att ingen hade väntat sig att Tingsryd skulle ligga där de gör i nuläget.
Citera
2015-11-09, 22:19
Medlem
Citat:
Ja men mitt Löven har ju börjat spela hockey nu, det var på tiden ,så tror på goda möjligheter för 2:a ändå.

Citat:
Jodå, jag förstod. Jag ville bara poängtera att ingen hade väntat sig att Tingsryd skulle ligga där de gör i nuläget.

Man kan nog inte avgöra OM löven "börjat" spelan hockey på bara två vunna matcher.
Citera
2015-11-09, 22:29
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten
Man kan nog inte avgöra OM löven "börjat" spelan hockey på bara två vunna matcher.

Man kan ju avgöra att de »börjat«, men inte om de »fortsätter«.
Citera
2015-11-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten

Nej,men dom har ju bytt taktik iallafall. bara det är positivt.
Citera
2015-11-09, 22:39
Medlem
Citat:
Man kan ju avgöra att de »börjat«, men inte om de »fortsätter«.

True!

Citat:
Nej,men dom har ju bytt taktik iallafall. bara det är positivt.

Osett , kan du säga vad de ändrat
Citera
2015-11-09, 23:45
Medlem
Pizzapaomeletts avatar
Citat:

Förbered dig mentalt för förlust imorgon

5-1 TAIF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in