2015-11-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9797
Hur mycket får man? För 25-50k i månaden per skalle hade jag kunnat tänka mig att inhysa ett par negrer. Jag hade varit trevlig och tillmötesgående under en tid för att få dom att slappna av och känna sig som hemma. Sedan en dag när dom sitter på altanen och tuggar kat så hade jag klubbat dom och grävt ner dom i trädgården.

Sedan när det är dags för den månatliga kontrollen från Migrationsverket eller hur fan det nu ska funka så hade jag lånat in andra neger från gatan, dom flesta ser ju ändå likadana ut.

Som en klövervinst på triss, plötsligt händer det...
Skulle säkert funka med araber också.
Citera
2015-11-06, 21:32
Medlem
Vart är alla vänstertroll i kväll, ovanligt tyst? Kanske nere i Skåne och kramar flyktingar eller sitter hemma och skäms?
Citera
2015-11-06, 21:35
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravande
Vart är alla vänstertroll i kväll, ovanligt tyst? Kanske nere i Skåne och kramar flyktingar eller sitter hemma och skäms?

Skäms? haha de planerar nog ett fackeltåg mot rasism. Vänsterpacket har ingen skam i kroppen och bör få stå till svars för sina handlingar efter att ockupanterna kastats ut.
Citera
2015-11-06, 21:37
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Hur mycket får man? För 25-50k i månaden per skalle hade jag kunnat tänka mig att inhysa ett par negrer. Jag hade varit trevlig och tillmötesgående under en tid för att få dom att slappna av och känna sig som hemma. Sedan en dag när dom sitter på altanen och tuggar kat så hade jag klubbat dom och grävt ner dom i trädgården.

Sedan när det är dags för den månatliga kontrollen från Migrationsverket eller hur fan det nu ska funka så hade jag lånat in andra neger från gatan, dom flesta ser ju ändå likadana ut.

Som en klövervinst på triss, plötsligt händer det...
hade du kunnat slappna av då?
göm köksknivarna
Citera
2015-11-06, 21:38
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugzbunny
Jag kan gärna hyra ut rum åt 2 vackra flyktingkvinnor från spanien eller latinamerika.
Och sen när finns det flyktingar där ifrån?
Flashbacks begåvningssreserv förnekar sig aldrig
Citera
2015-11-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
.
.

ne detta blir en flopp...men om nån månad börjar tvångsrekvideringen av fritidshus.
.
.

Tveksamt. De ligger ju ofta ute i naturen nära den otäcka skogen full med vilda djur.
Dessutom kommer detta att kräva en enorm styrka av personer som kan köra framåt tillbaks med mat, ordna transporter till stan mm.
Mer troligt då att DU uppmanas flytta ut till din sommarstuga och din ordinarie bostad "lånas" av migrationsverket om du bara kan ta dig till o från jobbet när du bor i stugan. Utredning pågår ju för fullt på landets länsstyrelser hur beståndet av både företagslokaler och privata boenden ser ut.
Citera
2015-11-06, 21:43
Medlem
9797s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
hade du kunnat slappna av då?
göm köksknivarna

Sant. Kanske lika bra att klubba ner dom direkt vid ankomst. Min förklaring skulle ju iaf ligga helt rätt i tiden och dessutom vara helt sann - negrerna försvann och gick under jorden.
Citera
2015-11-06, 21:44
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Sant. Kanske lika bra att klubba ner dom direkt vid ankomst. Min förklaring skulle ju iaf ligga helt rätt i tiden och dessutom vara helt sann - negrerna försvann och gick under jorden.
hehehe
Citera
2015-11-06, 21:46
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Tveksamt. De ligger ju ofta ute i naturen nära den otäcka skogen full med vilda djur.
Dessutom kommer detta att kräva en enorm styrka av personer som kan köra framåt tillbaks med mat, ordna transporter till stan mm.
Mer troligt då att DU uppmanas flytta ut till din sommarstuga och din ordinarie bostad "lånas" av migrationsverket om du bara kan ta dig till o från jobbet när du bor i stugan. Utredning pågår ju för fullt på landets länsstyrelser hur beståndet av både företagslokaler och privata boenden ser ut.

Det här tror jag också på. Nya adeln vill inte leva ute på landsbygden utan det blir svennebanan som får pendla medan araberna sitter i sina nya villor och försöker komma på kluriga sätt att krama ut mera pengar ur Svensson.
Citera
2015-11-06, 21:54
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Dumskallar finns det alltid, så någon kan nog gå på det, men det finns en reell möjlighet att det blir som med regeringens trainee-projekt. Emellertid är hotet inte att det inte fungerar, utan om det skulle fungera över förväntan. Då blir förstås nästa steg att alla som inte vill ta in en flykting i sitt hem, får betala 2000:- i tribut för att slippa undan.

I alla händelser så borde någon på politisk nivå snart inse att detta är käpprätt vansinnigt. Sverige är fullt. Om detta inflöde fortsätter i tre år till, så har hela båten sjunkit. När börjar ansvar utkrävas för dessa dårskaper?
I Stockholm kan man sedan länge ta mer än 2.000 för ett rum. Och på landsbygden kan man väl ta mellan ett o två tusen. Så varför blanda in staten?

Men, aha: mindre nogräknade medborgare kommer naturligtvis att hyra ut ett rum till asylsökande och ta månadshyra av dem och dessutom kassera in 2.000/mån från staten. Med fem asylsökande blir det 10.000/mån från mamma staten och 5-10.000 till från de asylsökande.

En fiffig affärside, eller hur! Men kanske inte riktigt vad (mp) tänkt sig.
Citera
2015-11-06, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Man skulle få hela 2000:- per mån / flykting, medan Bert Karlsson får 9300:- per mån och flykting. Varför skall privatpersoner få sämre betalt än Bert Karlsson för?

Och har man ett rum över, som kan hyras ut, så är marknadspriset på det i Stockholm i alla fall på ca 3500:- till 4000:- /mån. Så man skall alltså subventionera politikernas idiot politik genom att ge rabatt åt flyktingar?

Jag har en bättre ideé , det är vi ta pengar ifrån MP partistöd ( Som är alldeles för högt ) och lägg dem på dessa skräp människor. 9 av 10 MP politiker är korrupta, så det har inkomster vid sidan om så att säga, så det behöver inget partistöd.

Bert har lite större omkostnader. Mat m.m
Citera
2015-11-06, 22:05
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodong
Bert har lite större omkostnader. Mat m.m
Möjligen men komforten lär ju vara betytligt bättre i vilken lägenhet, villa som helst..borde ju vara värt något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in