2015-11-05, 11:28
Medlem
Hur kommer FB agera? Blir det en ny Atta?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article21707253.ab
Citera
2015-11-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast hur skulle DIF gömma sig när det inte hade den blekaste att värsta feta julgransmobben var på g? Det fanns liksom inga där, alla hade åkt hem efter att ha gjort årets sämsta uppvisning i Hockey på 2 år. Det var ingen som var särskilt nöjd och då stannar inte folk, oftast.. Detta visste ni, och då tänkte ni att någon stackars eftersläntare skulle ni nog kunna hugga men inte ens det lyckades ni med... Lägg ner nu.
Jag säger inte att de gömde sig? Jag antar att gårdarna inte visste om attacken.

Och du har fel. Gårdarna var där strax innan vi kom till Gullmars enligt rapporter. Man hade lämnat bara minuter innan vi kom till En Arena.

Sluta snacka om sånt du inte har någon aning om.
Citera
2015-11-05, 22:49
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northland
Hur kommer FB agera? Blir det en ny Atta?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article21707253.ab

Knappast!
Är trots allt en viss skillnad. AIK kunde ha sålt Goitom under säsongen, intresse fanns vad jag förstår, men AIK ville ha kvar honom säsongen ut iom guldstriden. Goitom gick med på att stanna säsongen ut för att hjälpa AIK i guldstriden, där han varit den enskilt bästa spelaren. Så att påstå att han varit olojal mot AIK är inte en rättvis beskrivning.
Citera
2015-11-06, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Hade inte dif gömt sig hade det inte varit en ickehändelse
Citat:
Jag säger inte att de gömde sig?
Bara en liten rättelse.

Förövrigt: Nej, DIF visste förmodligen inte att ni var där.

Fråga: Vad är det du vill komma fram till? Tror du att folk ska ge dig cred för att ni "letade efter DIF"?

"Fan va vi e tunga som letar efter DIF"
Ni plockade inga poäng, sitt ner i båten.
Citera
2015-11-06, 09:15
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banjonisse
Bara en liten rättelse.

Förövrigt: Nej, DIF visste förmodligen inte att ni var där.

Fråga: Vad är det du vill komma fram till? Tror du att folk ska ge dig cred för att ni "letade efter DIF"?

"Fan va vi e tunga som letar efter DIF"
Ni plockade inga poäng, sitt ner i båten.

MEN VA FAN!
nu har ni lagt 40 inlägg om ngt som aldrig hänt???
Skulle hålla mig härifrån men går ju bara inte.. och ni två som skickar pm och utger er för att vara WM;
don't bring a knife to a gunfight ok?

jag kommer finnas kvar på GU när ni sitter på Suckarnas kaj tandlösa och tjackskadade..
Citera
2015-11-06, 17:05
Medlem
Gallagherss avatar
Japp, det hade varit kul om Trogenhammarby och hans julgransliga hade hittat Djurgårdsgrabbar i området.
Citera
2015-11-06, 20:50
Medlem
domsomvetdomvets avatar
Kopierat från Aftonbladet

Slagsmål i samband med basketmatch
Hammarbys och AIK:s basketlag möts i kväll i en seriematch i division två Svealand.
I samband med matchen började anhängare från lagen slåss, enligt polisen.
– Det är slagsmål på Frösundaleden vid Solnahallen, säger Eva Nilsson på polisen i Stockholm.
Citera
2015-11-06, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domsomvetdomvet
Kopierat från Aftonbladet

Slagsmål i samband med basketmatch
Hammarbys och AIK:s basketlag möts i kväll i en seriematch i division två Svealand.
I samband med matchen började anhängare från lagen slåss, enligt polisen.
– Det är slagsmål på Frösundaleden vid Solnahallen, säger Eva Nilsson på polisen i Stockholm.

DIF spelar i samma serie med
Bra planerat av Basketligan så dom får liv i den
Citera
2015-11-06, 22:08
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Solna
Skytteholm. Bråk mellan supportrar på Frösundaleden.

I samband med start av en basket-match mellan AIK och Hammarby har ett stort antal personer slagits och även kastat smällare utanför hallen. Ett 50-100 tal personer slogs och "bangers" och bengaler kastades.

Ett stort antal patruller beordrades mot platsen och kunde återställa ordningen. Fem personer är i nuläget omhändertagna enligt Polislagen § 13. Vad som är känt har ingen person skadats i tumultet.
https://polisen.se/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2015-11-06-2010-Brak-Solna/
Citera
2015-11-07, 07:58
Medlem
Citat:
Liga på ~100 Bajare med ultras/vanliga supportrar letade efter dif runtom Johanneshov efter hemkomst från Halmstad igår.

Dock utan framgång.

Haha ser framför mig hur några ultras vill dit och slåss samtidigt som alla icke-ultras sitter i bussen och ba "fan va ballt nu smäller det!!!", sen hände inget men någon måste in på FB för att förmedla huligankänslan
Citera
2015-11-07, 12:38
Medlem
Jermuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Haha ser framför mig hur några ultras vill dit och slåss samtidigt som alla icke-ultras sitter i bussen och ba "fan va ballt nu smäller det!!!", sen hände inget men någon måste in på FB för att förmedla huligankänslan

Det kanske kan vara på sin plats att starta en tråd om "Julgransligor i Sverige samt info om deras aktiviteter"?

Vill "TrogenHammarby" vara TS?
Citera
2015-11-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jermuk
Det kanske kan vara på sin plats att starta en tråd om "Julgransligor i Sverige samt info om deras aktiviteter"?

Vill "TrogenHammarby" vara TS?
Gårdarna i den mäCktiga matchdagsmobben ("som inte drar sig för att sänka bajare/gnagare") kanske har något trevligt att tillägga också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in