2015-11-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maracana
Om bajens julgranar nu ska försöka storma DIF-supportrar så visar ju det bara att det var fullt legitimt att sno och elda upp era halsdukar, vilket du som bekant grät över efter senaste derbyt.
Att storma i gäng på 50-100 mot snarlika nummer är inte riktigt samma sak som att sno en halsduk bakifrån och sedan springa för livet...

Respekt.
Citera
2015-11-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Att storma i gäng på 50-100 mot snarlika nummer är inte riktigt samma sak som att sno en halsduk bakifrån och sedan springa för livet...

Respekt.
Som jag tidigare berättade såg jag även att flera av era julgranar fick halsdukarna ryckta framifrån(!!!) samtidigt som de blev utskrattade och andra djurgårdare applåderade roat det hela.

För övrigt komiskt att du är så stolt över att du för första gången fick tillfälle att promenera runt med en riktigt tung julgransliga och leta hockeyjulgranar. Så stolt att du till och med var tvungen att rapportera om årets absolut största icke händelse för att få lite credd.

Respekt.
Citera
2015-11-02, 17:46
Medlem
Citat:
Som jag tidigare berättade såg jag även att flera av era julgranar fick halsdukarna ryckta framifrån(!!!) samtidigt som de blev utskrattade och andra djurgårdare applåderade roat det hela.

För övrigt komiskt att du är så stolt över att du för första gången fick tillfälle att promenera runt med en riktigt tung julgransliga och leta hockeyjulgranar. Så stolt att du till och med var tvungen att rapportera om årets absolut största icke händelse för att få lite credd.

Respekt.
Amen.
Citera
2015-11-02, 18:43
Medlem
Citat:

Respekt.
Det var iaf inte det jag såg. Till skillnad från de flesta andra berättar jag endast det jag ser och inte går på rykten.

Haha, mm. När det inte sker något på scenen gnälls det och när det rapporteras om saker gnälls det. Grindif goes gnälldif?

Hade inte dif gömt sig hade det inte varit en ickehändelse med ovanligt många inblandade.

Jag är ingen grabb, nej. Men att mäta penis om hur många gånger jag hamnat i bråk i samband med fotboll utelämnar jag till andra i tråden som får tillfredsställelse av det.
Citera
2015-11-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
10 mot en enligt vittne i tråden "Supportersäsongen 2015".

Var det efterdyningarna av denna grova misshandel som ledde till internboxet i Örebro?

Nej
Citera
2015-11-02, 22:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Hade inte dif gömt sig hade det inte varit en ickehändelse med ovanligt många inblandade.

Fast hur skulle DIF gömma sig när det inte hade den blekaste att värsta feta julgransmobben var på g? Det fanns liksom inga där, alla hade åkt hem efter att ha gjort årets sämsta uppvisning i Hockey på 2 år. Det var ingen som var särskilt nöjd och då stannar inte folk, oftast.. Detta visste ni, och då tänkte ni att någon stackars eftersläntare skulle ni nog kunna hugga men inte ens det lyckades ni med... Lägg ner nu.
Citera
2015-11-03, 11:30
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satana1
Nej

Går det där att utveckla?
Citera
2015-11-03, 11:31
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast hur skulle DIF gömma sig när det inte hade den blekaste att värsta feta julgransmobben var på g? Det fanns liksom inga där, alla hade åkt hem efter att ha gjort årets sämsta uppvisning i Hockey på 2 år. Det var ingen som var särskilt nöjd och då stannar inte folk, oftast.. Detta visste ni, och då tänkte ni att någon stackars eftersläntare skulle ni nog kunna hugga men inte ens det lyckades ni med... Lägg ner nu.

Då har man spelat uselt: !"årets sämsta uppvisning i Hockey på 2 år!...;o)
Citera
2015-11-03, 16:24
Medlem
Biguprvks avatar
Hörde att Östersund som nyligen gick upp till Allsvenskan håller på att starta Ultras Östersund.
Citera
2015-11-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biguprvk
Hörde att Östersund som nyligen gick upp till Allsvenskan håller på att starta Ultras Östersund.

Dags att börja bygga sitt gömställe omedelbart då!
Citera
2015-11-03, 16:52
Bannlyst
När är denna bilden tagen? http://hooliganstv.com/wp-content/uploads/2015/01/421.jpg
Citera
2015-11-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marko93
När är denna bilden tagen? [url]http://hooliganstv.com/wp-content/uploads/2015/01/421.jpg[/uril]

true rockers, är inte det en gammal inaktiv MFF-firma?
Nazister?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in