2015-11-06, 17:34
Bannlyst
Få sin bostad förstörd för ynka 2k/mån. Nja, tror de flesta hoppar över.
Citera
2015-11-06, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindsten
Jag börjar bli så less på det här ständiga tjatet om invandrare. Istället för att lägga fokus på utveckling och framgång så lägger vi ner massa tid och energi på hur vi ska ta hand om flyktingar!! Förstår vi inte att andra länder lägger ner pengar, energi och tid på att bli bättre som ett land och konkurrera ut alla andra länder och bli världsledande. Medan Europa lägger ofantligt mycket tid på tredjevärldsinvandrare så lägger tex Kina ut sina klor på nya marknader. Titta bara på vad de har åstadkommit i Afrika! Det ser mörkt ut för oss Européer och i synnerhet oss svenskar!

Vi måste komma över det här med invandringen en gång för alla och stänga våra gränser permanent! Och varje j* journalist som kommer med snyftartiklar och leker med folks känslor skall bötfällas! Det går inte en enda dag utan att man får läsa någon artikel om invandringen. Det måste ta slut på detta eländet någon gång!!
det är kört redan, lägg märke i varje reklam på tv, en neger eller sandapa är med. Överallt så syns dessa kulturberikare. Dom finns i riksdagen, på tv, radio. Dom är här för att stanna helt enkelt, och kommer ta över landet till 100 procent. Den saken är säker, Om det inte nu blir ett stort jävla krig. Ryssen får komma och rensa upp
Citera
2015-11-06, 17:36
Medlem
Christopher.s avatar
Själv skulle jag kunna tänka mig ta emot en söt liten syriska, hon kan få sova på min soffa och jag får 350/sek om dagen för att hon får bo hos mig och får käk.
Citera
2015-11-06, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Själv skulle jag kunna tänka mig ta emot en söt liten syriska, hon kan få sova på min soffa och jag får 350/sek om dagen för att hon får bo hos mig och får käk.

Den söta lilla syriskan heter Jamal och har skägg. Han kommer dessutom att sno allt du har och har du tur så får du inte halsen avskuren.
Citera
2015-11-06, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ravnung
Så, i sverige är det altså mer lönsamt att kasta/flytta ut dig selv, och hyra ut til syrier?
Bara att flytta til spanien, leva på skattpengarna til andra och låta resten av värden ta över landet.

Svensk flyktningspolitikk i praksis

Men jag är lönsam för Sverige. :-) Sedan får man inte hyra hur som helst i andra hand, om det är hyresrätter.
Citera
2015-11-06, 17:45
Medlem
Spelar på pokermaskiner varje dag alla vinster kommer jag skänka till Klackbergsv migranter
Citera
2015-11-06, 17:57
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Med tanke på den mängd godhetsapostlar som finns i det här landet så borde detta bli en riktig succé - eller är det som vanligt "någon annan" som ska ta hand om dom stackars "flyktingarna"...

Se bara på alla vänsteraktivister. Visst fan skall alla ha bostad, men inte fan är de själva villiga att dela med sig, djävla hycklare!

Inte fan kommer de ta in ens en enda liten 15 åring.
Citera
2015-11-06, 17:58
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekmanpoker
Spelar på pokermaskiner varje dag alla vinster kommer jag skänka till Klackbergsv migranter

Varför då? Är deras statliga bidrag för låga?
Citera
2015-11-06, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.

Kan hon inte få sova i sängen då? Men finns det verkligen kvinnliga såna? Så du inte får en skäggiga istället
Senast redigerad av radbean 2015-11-06 kl. 18:02.
Citera
2015-11-06, 18:01
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Kan hon inte få sova i sängen då?

Djävla äckel.

Samma skit som pedofilerna i Uppsala kör med emot studerande unga kvinnor. Det är dock ett tydligt symptom som uppstår pga den idiotiska politik som de här satans dårarna till politker för i det här landet.
Citera
2015-11-06, 18:02
Medlem
Mich13s avatar
Kommer PK-eliten gå i bräschen och välkomna in flyktingar med öppna armar då? Statsministern borde föregå med gott exempel och ha åtminstone 5-6 barn hemma hos sig.

Eller är det gamla vanliga hyckleriet?
Citera
2015-11-06, 18:02
Medlem
nötallergikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metzeler
det är kört redan, lägg märke i varje reklam på tv, en neger eller sandapa är med.

Men LOL. THE HORROR.

Inte så konstigt att det finns svarta på tv när gemene vit man visar sådan här intellektuell spänst. Dags att öppna ögonen kompis. Ni nationella hålls kvar på sandlådestadiet av era egna fördomar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in