2015-11-05, 20:47
Medlem
Yes, svensken blir minoritet i sitt eget land om 5 år.
2015-11-05, 20:48
Medlem
Svenskarna som gav bort sitt land till andra länders medborgare utan att försvara sitt land Sverige

Tipsa Putin att det bara är att skicka över ryssarna för att inta Sverige, vem fan behöver vapen för det
2015-11-05, 20:49
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeverianTheLame
Jag tror inte att det går att extrapolera kurvan nu, inte för att jag som vänsterliberalerna menar att lyckoriket står runt hörnet, utan för att Sverige står inför randen av en samhällskollaps. Delar av samhället har redan kollapsat, men snart är det uppenbart. Det kommer tryckas in ekonomiska migranter i varenda sporthall och kommunal evakueringsplats. Gissningsvis så kommer det inte gå så långt som att beslagta sommarstugor, men vem vet gränsen på regimen i Stockholms vansinne?

Dina beräkningar är dock bra för att visa hur extrem massinvandringen är till Sverige.

Det är lite av det jag vill belysa, men jag ansåg att det inte behövde vara ett diskussionsunderlag Beräkningarna baseras ju på att vår nuvarande politik faktiskt håller. Och det förstår ju vem som helst att det inte gör. Det kommer som du säger antingen bli en samhällskollaps, eller så kliver Löfven för en gångs skull fram och tar ansvar och stoppar allt och inför Force Majeure.
2015-11-05, 20:51
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Tipsa Putin att det bara är att skicka över ryssarna för att inta Sverige, vem fan behöver vapen för det

Jag tror inte någon främmande makt är så värst intresserad av att ta över vårt land i nuvarande skick. Men det kanske är målet med den hemliga försvarsplanen?
2015-11-05, 20:54
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Jag tror inte någon främmande makt är så värst intresserad av att ta över vårt land i nuvarande skick. Men det kanske är målet med den hemliga försvarsplanen?

Tror Saudi Arabien redan visat intresse. De har trots allt investerat många miljoner i moskéer senaste åren.
2015-11-05, 21:10
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Stämmer bra! Jag hittade det räknefelet och redigerade, bör stämma bra nu. Samtidigt såg jag en annan siffra jag hade fel så jag räknade om. Blev fortfarande 60%, men på ett litet annat sätt då jag nu räknar på utländsk bakgrund och inte utlandsfödda.

Gillar att du hittade felet, kolla gärna igenom de nya beräkningarna!
Hmm, nu är jag riktigt trött...Använde andra siffror, men fick fram 59% så blir ju samma sak . Bra att du fixade till det
2015-11-05, 21:16
Medlem
Valsus avatar
Bara att ta på sig peruken, kjolen, raka benen och förbereda oss på att ta emot arab-kuk.
Vi ska allt klara "utmaningar" hur stora de än är.

Eller så kan någon tänka efter hur finnarna förlorade 20000 man medans ryssarna stupade i hundratusentals, att vi också är skandinavier och att vi en gång i tiden faktiskt var respekterade och fruktade.

Tänk efter vem du egentligen är... är du en produkt av samhället, eller av dina förfäder ?

Alternativt bli kvinna eller dö.
2015-11-05, 21:42
Medlem
Syskonens avatar
En snabb och hård smäll ökar våra chanser att med våld ta tillbaka eller skapa autonoma vita områden genom att utnyttja kaos, förvirring och desperation i ett mycket otrevligt läge än att vi under något sekel långsamt ska få slut på syre. Vi behöver en smäll. Svenskar i minoritet om 5 år, det är avsevärt bättre än om 20-30 år som var den första beräkningen från tidigt 2000-tal. Det viktigaste är trots allt inte gränser, eller egentligen ens land, det viktigaste är folket. Rasen. De genetiska förutsättningar som ger upphov till oss och närbesläktade populationer. Det är vi som ska överleva. Inte svenska flaggan eller köttbullar men med somalisk befolkning eller landet Sverige bara bebott av syrier. Vi, folket, är det viktigaste.
2015-11-05, 21:48
Bannlyst
Fler kvinnor tack!
2015-11-05, 21:49
Medlem
6.8 miljoner svenskar finns det enligt SCB, så du kan ta bort 2 år.
2015-11-05, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kzz
6.8 miljoner svenskar finns det enligt SCB, så du kan ta bort 2 år.

Svenskar är minoritet innan 2018. Så glöm SD

Lite sjukt ändå, nästan som om det vore iscensatt/planerat av någon.
2015-11-05, 21:56
Medlem
Vilken kommer att vara den största nationaliteten i Sverige om 5 år? Blir det Afghaner, araber eller kanske romer? På vilken plats kommer svenskarna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in