2015-11-05, 19:35
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Något jag vill höra från Fitzmaz är om vapnen är mer dödliga i Fallout 4 än de löjliga leksaksvapnen man hade i 3an. Det var inte kul att behöva skjuta en raider fem gånger i fejan innan den personen dog.
Citat:
Your character will leave his or her home to take shelter in Vault 111, where they awake 200 years later to discover they are the sole survivor, and that they haven't aged. Why? Probably cryogenic freezing.
Det låter lite löjligt. Jag kommer inte ihåg hur det var i 3an men jag tror att man spelade en senare släkting till den som hade gått in i bunkern. Men jag kommer ju låna spelet från nätet så jag bryr mig egentligen inte så mycket.
Senast redigerad av Man-o-Hast 2015-11-05 kl. 19:43.
Citera
2015-11-05, 19:46
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det är sant, skivorna kommer bara innehålla en viss procent av spelets innehåll, man måste installera spelet via Steam eller nåt liknande för att få hela spelet.

Det är gjort för att hindra folk från att få tag i spelet olagligt*

Haha, kolla Gta Vs första tråd...tror det var över 500 sidor

----------------------------------------------

Till er som säger att ni spelar om Fallout spelen flera gånger, hur fan pallar ni?

Jag älskar förvisso Fallout 3 och New Vegas och har säkert lagt ner 150-200 timmar per spel men jag skulle aldrig palla spela om hela spelet...dels för att det som sagt tar mig 150 timmar att spela igenom ett Fallout helt och hållet men också för att jag vid första playtrough utforskar ALLT, jag promenerar över varenda meter av kartan för att inte missa något

Ni som spelar igenom flera gånger, rusar ni igenom storyn en gång och skiter i allt annat eller?

Hajjar bara inte hur ni pallar
Troll eller tappad som liten men
FO3 - 14,107 filer
FONV - 16,661 filer
Skyrim - 44,437 filer
Det ger ju en ganska stora möjligheter att skapa ett helt nytt spel.
Sen är det omöjligt att hitta allt, brukar hitta väldigt mycket på wiki'n för att inte nämna rollspel, ond, god, neutral osv

Tråkigt att man blir tvingad steam, nu måste man verkligen hålla koll på uppdateringarna
Citera
2015-11-05, 19:51
Avslutad
Försöker få upp det på twitch men går inte antar att man inte får streama detta ännu står fel kod 0x30231107 :/
Citera
2015-11-05, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Finns en fin anledning att köra med en kvinna
Haha jag vet precis vad du menar...Kolla bara på senaste trailern, sista sekunderna
Citera
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [SIC]
Troll eller tappad som liten men
FO3 - 14,107 filer
FONV - 16,661 filer
Skyrim - 44,437 filer
Det ger ju en ganska stora möjligheter att skapa ett helt nytt spel.
Sen är det omöjligt att hitta allt, brukar hitta väldigt mycket på wiki'n för att inte nämna rollspel, ond, god, neutral osv

Tråkigt att man blir tvingad steam, nu måste man verkligen hålla koll på uppdateringarna

Jag är säkert tappad som liten för jag fattar inte ens vad det är du vill säga med det där inlägget...
Citera
Medlem
Blankts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitzmaz
Försöker få upp det på twitch men går inte antar att man inte får streama detta ännu står fel kod 0x30231107 :/

inte ens lönt att du försöker på twitch, du kmr bli bannad
Citera
2015-11-05, 19:56
Medlem
Citat:

Det var just det jag tänkte föreslå, attans!
Citera
2015-11-05, 19:56
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Får du ens streama Fallout 4 innan det är släppt?

Känns som att du kommer att bli avstängd eller så för det
Citera
2015-11-05, 20:29
Medlem
[SIC]s avatar
Hittade det här angående steam, precis som Skyrim vilket gör skivor helt meningslösa i stort sätt.
Citat:
But when pressed about why PC games in general are so often restricted this way, he offered a simple, one-word answer: "Piracy."
Sen får vi se när *censur* får tag på filerna från steam... mjo du
http://www.pcgamer.com/fallout-4-will-require-a-steam-download-even-if-you-buy-it-on-disc/#!

Citat:
Jag är säkert tappad som liten för jag fattar inte ens vad det är du vill säga med det där inlägget...
Försökte vara övertydlig men kan uppenbarligen inte hjälpa dig.
Citera
2015-11-05, 20:52
Medlem
Citat:

Jag borde fan bryta den vanan någon gång...jag är man och spelar alltid som män i alla spel jag spelar...

Personligen så föredrar jag First person i Fallout, jag kollar enbart Third Person när jag ska ta en screenshot eller något liknande på min karaktär

Absolut, game babes uber alles

Okej så det finns inget direkt advantage av att spela i diverse perspektiv?
Citera
2015-11-05, 21:03
Medlem
Citat:

Kan du slänga upp några screenshots här då ?
Citera
2015-11-05, 21:23
Medlem
Blankts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangentryttaren
Kan du slänga upp några screenshots här då ?

ja, kom igen nu fitzmaz, dela med dig av de goda och släng upp lite bilder!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in