2015-11-05, 13:39
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Ganska intressant! Nu vet jag inte speciellt mycket om denne herre, men första gången jag såg honom tänkte jag direkt att han va rå dopad. Men sen kom jag att tänka på min syster fd kille, och han va ta mej fan i Simeons storlek. Här kommer det intressanta. Han hade någon form av hormonrubbning.
Inte så pass illa att han som många av dom som har myostatin mutationer, inte lever speciellt länge.
Minns inte va det va han hade, men han kunde bygga muskler lätt utan att bli fet.

Så därför tror jag inte att man ska vara så säker på att han tagit några ryska piller, trennat hårt och ätit clen.
Det finns en chans att han är ren.
Sen att han skulle vara lika stor som Kai Greene stämmer ju inte. Kai väger betydligt mer en Simeon som ligger på runt 100-103 kg, medans Kai väger 115 kg on.

Kul att någon nämnde Jason Blaha i tråden. Någon dummare idiot finns ju inte. Fan om man ska lyssna på honom så är fan inte någon natty. Möjligtvis den där lönnfeta killen Nick Wright som har världens sämsta gener. Lika så Eric Helms som ser ut som ett sträck även när han bulkar

Så Simeon kanske av någon konstig outgrundlig anledning lyckades bli lika stor som Arnold under sin primetime, dock utan några som helst preparat?

Att detta ens är föremål för diskussion är ju sjukt.
2015-11-05, 13:46
Medlem
Svampifittans avatar
Alla som kan något om branschen och har lite insyn vet att natty betyder "jag är inte på skit under tävling mer än HGH och arimidex, men resten av året kör jag hårt"

Eller "jag är inte på skit under tävling jag käkar ju bara dom här lagliga M1T från hälsokosten"

Thats natural for ya.

Genetik i all ära, men snubben är bra stor om man är en "klädstorlek" mindre än cutler.

Sen var det någon här som hade tränat/sett honom tränat och har aldrig sett någon köra så hårt.....
Case closed, alla som använt någon PED vet att det är inte många sekunders vila som behövs mellan setten innan man pangar på hårt igen.
2015-11-05, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Så Simeon kanske av någon konstig outgrundlig anledning lyckades bli lika stor som Arnold under sin primetime, dock utan några som helst preparat?

Att detta ens är föremål för diskussion är ju sjukt.

Samtidigt så är han ungefär lika stor som Phil Heath, Ronnie Coleman va innan de började att dopa sig.
Alltså ingen omöjlighet att han är ren.
Arnold hade inte super gener som vissa tror. Ja han hade exemplariska armar och bröst, men det är allt.
2015-11-05, 14:25
Avslutad
Citat:
Samtidigt så är han ungefär lika stor som Phil Heath, Ronnie Coleman va innan de började att dopa sig.
Arnold hade inte super gener som vissa tror. Ja han hade exemplariska armar och bröst, men det är allt.

Inte ett enda rätt min vän.
2015-11-05, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Inte ett enda rätt min vän.

Samtliga rätt min son
2015-11-05, 14:56
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Exakt hur tänker du nu? Du får gärna fästa lite tyngd till dessa uttalanden genom att hänvisa till faktakällor. Har försökt hitta själv men har, kanske inte helt oväntat, kammat noll gällande fakta som kan verifiera detta.
Men du får ju självklart tro att det inte är en omöjlighet att Simeon är ren, jag tycker bara det är så skevt att mata naiva stackars tonårspojkar med idiotkommentarer från t.ex. Simeon som "If you train hard and eat like i do, eventually you will look like this".
Samma linje som jag tycker TV4 är en bidragande faktor till tonårspojkars skeva syn på vad man kan åstadkomma i gymmet efter att ha vuxit upp med "rena atleter" i Gladiatorerna. Så extremt pinsamt och efterblivet att klockorna stannar.
Det är helt okej att dopa sig för sin egen skull, alltså inte för att få ett övertag i någon sport, men man måste för tusan se till att rätt information når människor så att man själv kan göra medvetna val istället för att spendera tusentals kronor på kosttillskott och sen känna sig misslyckad för att man inte ser ut som Roddy Benjaminsson efter tre års slit.

Mvh
2015-11-05, 17:15
Bannlyst
Citat:
Samtliga rätt min son

Måste hålla med hönan som skrev det. Inte ett enda rätt min vän.
Kolla på Luimarcos video där ställer han den här naturliga supertalangen panda bredvid de största i branschen.

Om Arnold har du helt rätt! Inga supergener någonstans, enormt bra armar och bröst kan vem som helst få så det är inget super. nej inget super.

2015-11-05, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Exakt hur tänker du nu? Du får gärna fästa lite tyngd till dessa uttalanden genom att hänvisa till faktakällor. Har försökt hitta själv men har, kanske inte helt oväntat, kammat noll gällande fakta som kan verifiera detta.
Men du får ju självklart tro att det inte är en omöjlighet att Simeon är ren, jag tycker bara det är så skevt att mata naiva stackars tonårspojkar med idiotkommentarer från t.ex. Simeon som "If you train hard and eat like i do, eventually you will look like this".
Samma linje som jag tycker TV4 är en bidragande faktor till tonårspojkars skeva syn på vad man kan åstadkomma i gymmet efter att ha vuxit upp med "rena atleter" i Gladiatorerna. Så extremt pinsamt och efterblivet att klockorna stannar.
Det är helt okej att dopa sig för sin egen skull, alltså inte för att få ett övertag i någon sport, men man måste för tusan se till att rätt information når människor så att man själv kan göra medvetna val istället för att spendera tusentals kronor på kosttillskott och sen känna sig misslyckad för att man inte ser ut som Roddy Benjaminsson efter tre års slit.

Mvh

Jämför bilder, stats, FFMI så förstår du vad jag menar.

Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Måste hålla med hönan som skrev det. Inte ett enda rätt min vän.
Kolla på Luimarcos video där ställer han den här naturliga supertalangen panda bredvid de största i branschen.

Om Arnold har du helt rätt! Inga supergener någonstans, enormt bra armar och bröst kan vem som helst få så det är inget super. nej inget super.

Du refererar alltså till en luimarco video? Nuff said!

Arnold hade fantastiska armar och bröst, men utöver det va han ganska average.
2015-11-05, 19:50
Medlem
carlss avatar
Bahaha garvböl direkt då killen dök upp i klippet, 100% ickeren.

Men men, man upphör aldrig att bli förvånad. Vissa påstår ju att Magnus Samuelsson, vinnare av VÄRLDENS STARKASTE MAN var ren.
2015-11-05, 21:44
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Bahaha garvböl direkt då killen dök upp i klippet, 100% ickeren.

Men men, man upphör aldrig att bli förvånad. Vissa påstår ju att Magnus Samuelsson, vinnare av VÄRLDENS STARKASTE MAN var ren.

Gällande just Magnus Samuelsson kan jag intyga att han faktiskt är ren. Tro vad du vill men har man träffat honom och sett hur hela hans kropp är byggd förstår man. Han tar ju däremot insulin, både han och brorsan är diabetiker, så på sin höjd att han har trimmat med slin, men aldrig AAS.
När till och med resten av de nordiska tävlande kan sitta på fyllan och hävda att han är ett monster just för att han är ren så sätter det spiken i kistan.

Men gällande Simeon; som du sa - 100% ickeren.

Mvh
2015-11-08, 17:17
Medlem
tj.s avatar
Kändisskvaller tas i forumet med samma namn. Tråd låst.
/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in