Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
MASSDÖDEN AV BIN I VÄRLDEN - KOPPLAS TILL ALUMINIUM-FÖRGIFTNING !!!
En ny vetenskaplig undersökning har funnit att den allvarliga massdöden av bin i världen pekar på aluminium-utsläpp som orsak:
http://newsvoice.se/2015/06/09/bin-forgiftade-av-aluminium-orsak-bakom-massdod/
ALUMINIUM ÄR JU DE FACTO HUVUD-INGREDIENSEN I CHEMTRAILS !!!
Frågor till chemtrail-förnekarna:
Jag skulle vilja veta hur en chemtrail-förnekare tacklar vetenskaplig information som denna, som återigen pekar på att det är Chemtrails som ligger bakom den rapida miljöförstöringen i världen och utrotandet av livsformer?
För mig är det fullständigt obegripligt hur man kan förneka och blunda för detta sataniska chemtrailande som pågår över våra huvuden...
Någon som kan förklara?

Citat:
Ursprungligen postat av
secretmillionaire
Hej, nu har jag läst denna tråd och den verkar vara precis som de andra udner denna kategorin. Övertygade människor som hänvisar till diverse youtube klipp för att "bevisa" någonting..
Därför blev jag så glad att du hänvisade till en riktig vetenskaplig artikel men nu undrar jag följande:
Var i artikeln kan du utläsa att detta har med så kallade chemtrails att göra? Det står i artikeln att de misstänker att det kommer från förbränning av fossila ämnen och brytning av aluminium..
Det står INGENTING om att det skulle komma från så kallade chemtrails.
Var är dina så kallade bevis som förnekarna ska tackla??
Hade du fortsatt även meningen efter ditt felaktiga citat som du lämnar med .. "Det står i artikeln att de misstänker att det kommer från förbränning av fossila ämnen och brytning av aluminium.."
Varför citerar du inte som det står i artikeln?
Så här står det i artikeln som jag till skillnad från dig citerar korrekt:
"Utsläpp av aluminium kommer från bland annat förbränning av fossila bränslen och vid aluminiumtillverkning".
Sen följer ju direkt i nästa mening nedanstående:
"Aluminium har även funnits i extremt höga halter i många mätningar av regnvatten efter omfattande flygutsläpp (geoengineering)."
Så vadå ... slutade du läsa precis där du citerade eller? Flygutsläpp geoengineering!
Artikeln fortsätter förkortat:
Allt från fiskar, träd, odlingar och människor har påverkats av aluminiumutsläppen. Undersökningar har visat att bin är känsliga för de ökande utsläppen av aluminium. Analyser från Brasilien har visat att pollen är kraftigt förorenat av aluminium.
Har vi fått bin med Alzheimers?“
Det säger professor Chris Exley, professor från Keele University. Exley är expert på hälsoeffekter av aluminium.