Citat:
Ursprungligen postat av
xDEFiLED
Under mina år som medlem i SDU och medverkande på diverse evenemang, så har man goda minnen av några av dessa tjejer.
Hanna Lindholm ville alltid stå i centrum och var aldrig sen att nyttja sitt attraktiva utseende. Många killar ville ha henne och många killar fick henne. På många evenemang var det politik och aktiviteter på dagarna, och lite sodom och gomorra light på kvällarna. Jag fick aldrig chansen, men minst ett dussin killar var hon garanterat på under dom evenemang jag medverkade på. Ligga sig till toppen är väl ett recept som aldrig slår fel då hon idag är SDU:s favorittjej...
Linnéa Cortés minns jag mest som den typiska retorikern, mycket jobb och lite nöje typ. Inte så mycket att skvallra om där.
Inte mycket att skvallra om Cortés? Även jag har varit aktiv i SDU/SD. Det är mycket skvaller bland alla (både i moderpartiet och i SDU) om vad hände i Almedalen. Vad fick Viktor Carlsson att lämna sin kandidatur? Likt många andra stod jag på Linnéas sida i början. Men efter lite om och men verkar de flesta vänt sig emot henne eftersom mycket indikerar på att hennes version inte är sann.
Förutom detta vet alla att Linnéa varit otrogen mot sin fd fästmän med Viktor Carlsson. Under en medlemsträff satt hon i Viktors knä och gullade framför alla, men ingen vågade berätta för hennes fästman vad som pågick.
När det gäller Lindholm, varför skulle man välja att ligga med killarna i SDU om man vill klättra? Borde man inte välja killarna i moderpartiet då? Jag har inte uppfattat det som att Hanna har någon topposition i partiet.