Citat:
Ursprungligen postat av
xDEFiLED
Under mina år som medlem i SDU och medverkande på diverse evenemang, så har man goda minnen av några av dessa tjejer.
Hanna Lindholm ville alltid stå i centrum och var aldrig sen att nyttja sitt attraktiva utseende. Många killar ville ha henne och många killar fick henne. På många evenemang var det politik och aktiviteter på dagarna, och lite sodom och gomorra light på kvällarna. Jag fick aldrig chansen, men minst ett dussin killar var hon garanterat på under dom evenemang jag medverkade på. Ligga sig till toppen är väl ett recept som aldrig slår fel då hon idag är SDU:s favorittjej...
Linnéa Cortés minns jag mest som den typiska retorikern, mycket jobb och lite nöje typ. Inte så mycket att skvallra om där.
Nja, Hanna är betydligt smartare/självständigare och kompetentare än vad Linnea är. Visst, Hanna är attraktiv! Men det är ej det som är relevant i sammanhanget. Sen att Linnea skulle vara någon arbetsmyra är bara en myt. Vad jag har hört/sett verkade det mer attraktiv för henne att umgås med höga företrädare i såväl fester/som middagar. Än att vara med och utforma verksamheten i Stockholm, där dom som styrde enbart var Viktor och Alexander, Linnea var mera utav en ja-sägare som bara följde med.