Testade dessa för ett par dagar sen. Kranen sa något om 180mg MDMA. De var iallafall riktigt jävla bra.Det var grymt att ta dem i hemma-miljö o bara njuta. Tog två stycken under loppet av kanske 6-7 timmar. Väldigt mycket eye wobbles och hade en del hallucinogena effekter, som jag aldrig tidigare känt av esctacy
Det var min tanke, att folk missuppfattar färgen. Min kran har nämligen bara "blåa nespresso" atm så tänkte kolla här, men om du tror det är gråa nespresso han menar så borde de ju va fine
Ger en update om gröna stjärnor som jag vet cirkulerar runt Sörmland. Har EZ-testat dom. 100% solklart resultat på kitet gav utslag på MDMA.
Inga andra färger på kitet iaf. Testade med EZ-testet som visar för Ectasy,Ketamin.Amfetamin.PMA/PMMA. bland annat. La i en ytterst liten mängd iaf, blev reaktion i vätskan direkt.
Senast redigerad av Mommejr 2015-11-01 kl. 21:03.
När ni säger grå, hur mörk är den? Jag köpte de "blåa" min kran pratade om, tyckte de var en blandning mellan ljusgrå/blå? Men har även hört svart nespresso kallas för grå. Vad fan. Vad är GRÅ nespresso? ljus eller mörkgrå