2016-04-13, 10:01
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeslaTesla
Ikväll testades Gröna Stjärnor/Green Stars.

Ruset kom på väldigt snabbt, höll 2-3 timmar vilket är typiskt för mdma. Knappen innehöll en massa kristaller när jag skrapade så antar att den var ren. Väldigt lätt och mellow avtändning, viss afterglow. Köpt av swecan på FS. Rekommenderar.

Har också testat dessa och tyckte dom var helt ok också, men tyckte inte du att ruset var lite kort?
Citera
2016-04-13, 10:50
Medlem
StayinAlives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivasativa
dessa säkra? köptes i gbg området, orange harley skulle jag säga att det är.

http://imgur.com/FSehQdP
Jag tog orangea harleys för en vecka sedan, många andra polare tog det också. Jag tycker inte att dem är speciellt effektiva om man säger så. Polarna va inte heller jätteglada för dem för de va en väldigt mild kick.
Citera
2016-04-13, 11:06
Medlem
StayinAlives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussyjuice
Är det några fler som testat Gröna Heineken som finns i sthlmsområdet nu?
Jag knaprade gröna heineken för drygt ett år sedan, det slog så in i helvete på mig o de satt i under en 5-6 timmars period
Citera
2016-04-13, 12:59
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaouapaoua
https://www.eztest.com/ez-instructions/

Beroende på vilken färg ez-testet får kan man utläsa vilka substanser testet innehåller. Blir det svart är det ecstasy, precis som utlovat. Har man otur blir testet i någon annan färg och innehåller därmed annat än den utlovade substansen.

Men hur funkar det om det som i ecstasy ibland kan vara lite olika ämnen. Säg att jag har en puck som innehåller MDMA och Amfetamin. Hur visas det då på ett EZ-test? För det kan ju bara visa en färg åt gången.. Eller?
Citera
2016-04-13, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayinAlive
Jag tog orangea harleys för en vecka sedan, många andra polare tog det också. Jag tycker inte att dem är speciellt effektiva om man säger så. Polarna va inte heller jätteglada för dem för de va en väldigt mild kick.

Runt gbgområdet? Undra om det har rullat ut någon sämre kopia isåfall, vet att dom som cirkulerade för ett par månadersen var det fint tryck i
Citera
2016-04-13, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berrisboy
Runt gbgområdet? Undra om det har rullat ut någon sämre kopia isåfall, vet att dom som cirkulerade för ett par månadersen var det fint tryck i

Sitter själv på ett par Orangea HD ifrån ett par månader tillbaka, Inhandlade i gbg. Inte testkörts ännu, hoppas dock det är dem med tryck i, Då dessa sparas till festivalsommaren
Citera
2016-04-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
Sitter själv på ett par Orangea HD ifrån ett par månader tillbaka, Inhandlade i gbg. Inte testkörts ännu, hoppas dock det är dem med tryck i, Då dessa sparas till festivalsommaren

Du borde plockat upp en näve gröna transformers som cirkulerade i samma veva, sånt sjuhelvetes tryck i dom
Citera
2016-04-14, 00:20
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayinAlive
Jag knaprade gröna heineken för drygt ett år sedan, det slog så in i helvete på mig o de satt i under en 5-6 timmars period
De nya smala tunna heiniken är skit.
Citera
2016-04-14, 03:45
Medlem
Vivasativas avatar
kan ni med nya respektive gamla harleys lägga upp bilder? kanske jag kan jämföra med mina o veta vilken batch
Citera
2016-04-14, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare

Verkar vara så. Gamla Heinekens = Dunder. Nya = Standard E, om ens det.
Citera
2016-04-14, 19:44
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare

Håller med om detta.
Citera
2016-04-14, 20:22
Medlem
Nån som testat nya batchen av gula Warner Bros?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in