Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
Min poäng var att uppmana korkskallar härinne att stolt hänvisa till Walls akademiska poäng i trafikvetenskap för att förvara allehanda förvirrade och generande utspel han gör i frågor som inte har ett dyft med hans ämnesområde att göra. Som sagt så ger ju inte en utbildning i trafikfrågor honom pondus i andra ämnesområden. Om du tycker utbildning per automatik påvisar att någon är "smart" så är jag smartare än 95% av de som försvarar Wall i den här tråden.
Den som har lyckats avlägga en akademisk examen måste besitta en viss intelligens. Samtidigt finns det såklart mängder med människor utan en enda högskolepoäng som är minst lika begåvade, dom saknar dock denna formella bekräftelse. Wall må vara stollig och socialt inkompetent, han är bevisligen inte underbegåvad.
För övrigt roades jag av att Rickard Wall hade klätt sig i brun skjorta. Han framstår som litet galen på ett sympatiskt sätt till skillnad från dom röd-grön-rosa moralväktarna, som framstår som robotar. Dom kommer aldrig att förvåna eller ställa sina motdebattörer svarslösa.