2015-11-03, 12:04
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Åh, blir att knata förbi där någon gång då, för invandrarbutiken är lite random vad gäller sortimentet.

Enda stället jag sett Pringles ketchup är på Ica på folkungagatan/medborgarplatsen men de verkade vara universellt hatade och tror ej de finns kvar där. Kassörskan garvade tom när jag köpte dem.
Citera
2015-11-03, 20:32
Medlem
BrainDisorders avatar
Någon som gett sig på Estrellas chips med smak utav julost än då?
http://lh3.googleusercontent.com/-8kX_YRyS-CY/VinYjly_SVI/AAAAAAAAMB8/YqmuXp4AkZ4/s400/blogger-image-22965515.jpg

Dem var goda och gick att äta men att säga att dem smakar julost vid en förfrågan skulle vara omöjligt. Möjligtvis lite salt, ost och vitlök. Smakar som Cream Cheese-chipsen fast lite annorlunda.
Citera
2015-11-03, 20:37
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Enda stället jag sett Pringles ketchup är på Ica på folkungagatan/medborgarplatsen men de verkade vara universellt hatade och tror ej de finns kvar där. Kassörskan garvade tom när jag köpte dem.

Talar vi om Pringles, så är Salt & Vinegar den självklara favoriten.
Vill samtidigt upplysa alla entusiaster om att jag hittade en tråd tillägnad dessa chips för finsmakare: (FB) Pringels - Salt n vinegar
Citera
2015-11-03, 21:17
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Talar vi om Pringles, så är Salt & Vinegar den självklara favoriten.
Vill samtidigt upplysa alla entusiaster om att jag hittade en tråd tillägnad dessa chips för finsmakare: (FB) Pringels - Salt n vinegar

Men vart får du tag i dem i sthlm? American store? Själv tycker jag Pringles S/V är lite väl tama.

Vill ni ha fina (men dyra) chips kan ni testa english store vid Medborgarplatsen. Mccoys King prawn men 16 kr påsen (50g) De har även Marmite smak, men det är ju inte alla som gillar, hehe
Citera
2015-11-03, 23:03
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Men vart får du tag i dem i sthlm? American store? Själv tycker jag Pringles S/V är lite väl tama.

Vill ni ha fina (men dyra) chips kan ni testa english store vid Medborgarplatsen. Mccoys King prawn men 16 kr påsen (50g) De har även Marmite smak, men det är ju inte alla som gillar, hehe
The English shop (som har en butik i Sthlm) brukar ha en del S&W chips i sortimentet.
Citera
2015-11-03, 23:08
Medlem
olws lövtunna potatischips följt av pringles cheese and onion, svaret på trådens fråga alltså.
Citera
2015-11-03, 23:42
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
The English shop (som har en butik i Sthlm) brukar ha en del S&W chips i sortimentet.

Ja det var den jag syftade på ,ligger vid medis. Finns även american store i Skrapan, de har ganska bra utbud på amerikanskt godis,
Citera
2015-11-04, 04:42
Medlem
Zyrtecs avatar
Estrella dill chips är min favorit
Citera
2015-11-04, 10:16
Medlem
oldeubois avatar
Bjäres salt och vinäger-chips.
Citera
2015-11-05, 09:52
Medlem
Pringles chips med ostsmak är mitt favoritchips.
Citera
2015-11-07, 13:48
Bannlyst
surkräm å lök
Citera
2015-11-07, 20:29
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleVarg
Pringles chips med ostsmak är mitt favoritchips.

Saknar def. Cheesums! Du menar Cheese and onion eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in