2015-11-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wardime
Grafiken i Skyrim var ju knappast "sjukt bra" Tyckte att den var väldigt medelmåttig, och jag är ingen som brukar gnälla över det grafiska :P
Spelade man på PC på high så gnällde jag inte en sekund. Klart att GTA V hade mer realistisk grafik men å andra sidan tyckte jag spelet fokuserade mest på det, vilket tappade på andra aspekter. Färgerna i Fallout 4 är snygga och uppfräschande. Vi får se vad mods kan göra om det skulle vara hur dåligt som helst
Citera
2015-11-02, 18:42
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartraith
Full perk lista:

https://www.youtube.com/watch?v=VMSxAHTNEew

Ännu en gång, vill inte låta som en tråkmåns men är det bara jag som tycker att alla dessa perks är totalt ointressanta? Otroligt vad folk lägger ner tid på att kartlägga detta

Personligen har jag aldrig lagt någon tid på att läsa nånting om perks, både innan och efter spelet är släppt, jag spelar och låter det flyta på som det kommer, palla sitta och planera i förtid
Senast redigerad av Reggaeman 2015-11-02 kl. 18:46.
Citera
2015-11-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ännu en gång, vill inte låta som en tråkmåns men är det bara jag som tycker att alla dessa perks är totalt ointressanta? Otroligt vad folk lägger ner tid på att kartlägga detta

Personligen har jag aldrig lagt någon tid på att läsa nånting om perks, både innan och efter spelet är släppt, jag spelar och låter det flyta på som det kommer, palla sitta och planera i förtid
Perks är inte så intressant som alla verkar få det att låta Roligare att välja något som man inte vet på förhand är bättre än det andra!
Citera
2015-11-02, 19:02
Medlem
Citat:

Kanske det, men tänk på att det kommer finnas perks kopplade till quests och tidningar också
Citera
2015-11-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det är ju uppenbart att de läckta videoklippen inte är inspelade i 1080p med tanke på hur stor skillnaden blir mot de läckta screenshot-bilderna: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=183681329&postcount=2101
Men dåså, den där grafiken är ju fantastisk! Ärligt talat skulle jag ändå älska spelet även om det hade samma grafik som 3an och New Vegas, men det är ju klart det alltid är kul med lite förbättring, och det är ju förjävla mycket bättre på screenshotsen.

Finns det några fler högupplösta bilder?
Citera
2015-11-02, 19:31
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Men dåså, den där grafiken är ju fantastisk! Ärligt talat skulle jag ändå älska spelet även om det hade samma grafik som 3an och New Vegas, men det är ju klart det alltid är kul med lite förbättring, och det är ju förjävla mycket bättre på screenshotsen.

En Reddit medlem vid namn TheQuantumZero ska tydligen ha läckt en rad med bilder, dock verkar de vara borttagna överallt, har kollat ca 20 länkar och kan inte hitta dom :/
Senast redigerad av Reggaeman 2015-11-02 kl. 19:48.
Citera
2015-11-02, 20:02
Medlem
Citat:

https://imgur.com/a/Q6WBA
Citera
2015-11-02, 20:25
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxtomten
Har samma problem. Ny dator och skärm för 10,000 eller ett Playstation 4 och F4 för cirka 4000?
Beslutsångest... haha
Har för övrigt spelat både 3:an och New Vegas och kan inte vänta tills jag får sätta tänderna i Fallout 4!

Är du i behov av en ny dator eller klarar du dig med den du har nu? Annars är det nog bättre o köpa ett PS4.
Citera
2015-11-02, 20:32
Medlem
Reggaemans avatar
Spoilers för er som inte vill se läckta screenshots

Tycker det ser riktigt nice ut, speciellt denna bild, mysigt

Och vad tror ni att denna bild föreställer?
Citera
2015-11-02, 21:38
Medlem
Loxuss avatar
Citat:

Ser ut som när man tittar lokala kartan bara. Fanns i Fallout 3/NV också.
Citera
2015-11-03, 11:51
Avslutad
Citat:

Ja, och det är ju med 3:an och New Vegas man ska jämföra.

Att det finns spel utan öppen värld och utan rollspelselement och inga byggnader man kan gå in osv som har bättre grafik säger väl inte så mycket.
Citera
2015-11-03, 16:25
Medlem
Egiraffs avatar
Skulle jag kunna spela spelet med AMD Radeon HD 7800?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in