Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-10-28, 13:23
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdrianAxelsson
Jag har tidigare testat Citodon & Dolcontin.

Nu har jag blivit erbjuden följande:
Depolan 100mg
Oxycodone 20mg
Oxynorm 10mg (kapslar)

Det jag vill ha klart för mig så jag inte blir blåst är:
4-6kr /mg känns svindyrt!? (Kostar dem verkligen så mycket?)
Vilken bör jag ta för att tycka att livet är sådär jävla fint på fredagkväll?
Samt hur mycket ska jag ta för att inte ta för lite eller för mycket av något.
Och till sist... Vad är skillnaden på dessa?

Tacksam för alla svar.

Hade jag varit du hade jag kört på oxynorm och rökt ett par jointar.
Då blir din fredag underbar
Citera
2015-10-28, 18:14
Medlem
krusskrusss avatar
15 mg oxy utan tolerans

tjenare, tog 15 mg oxy efter att jag opererat ut visdomstanden och undrar om det är farligt? hade så jävla ont så tog 3 piller ist för 1, är det farligt som sagt?
Citera
2015-10-28, 18:23
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krusskruss
tjenare, tog 15 mg oxy efter att jag opererat ut visdomstanden och undrar om det är farligt? hade så jävla ont så tog 3 piller ist för 1, är det farligt som sagt?
Ingen fara alls så var inte orolig! Doser på över 50mg+ börjar det bli lite farligt för någon utan tolerans.
Citera
2015-10-28, 20:00
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krusskruss

Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Ingen fara alls så var inte orolig! Doser på över 50mg+ börjar det bli lite farligt för någon utan tolerans.

Precis som DenverDinosaur sa. Kanske kan bli lite illamående. Men släng i dig 1-2st postafen då
Citera
2015-10-30, 05:59
Medlem
Vet inte om jag frågar i rätt forums del / tråd men har en snabb fråga , har sökt men hittar mest oseriösa inlägg från folk som inte kan ett skit. Har senaste året brukat opiater ganska flitigt doser som 150mg dolcontin, 4mg sub, och sist runt 800mg tram /dag. Åt sista tram i måndags och har haft abstinens sedan dess. Fick igår 10st bensedin (diazepam) 10mg från galenica av en vän intog 20mg vid 16 tiden igår eftermiddag. Har inte tänkt fylla på med mer benzo. Utan opiat at va så jobbig så köpte 10st oxynorm (kapslar) 10mg, jag ska snart till jobbet och utan att jag hade en tanke på intaget av diazepam igår så tog ja 40mg oxy nu, tog 20mg väntade en timma känner att jag började bli lite bättre, tog nu 20mg till. Men så kom ja på att diazepam har lång halveringstid , min fråga är då behöver jag vara orolig? Jag har hög opiat tolerans och kan äta 800mg tram utan att va de minsta noddig. Tänkte bara om de är någon som helst fara? Jag är påläst, har stor erfarenhet av båda drogerna sedan tidigare men blev ändå lite orolig. Hur länge tror ni diazepam sitter i kroppen aktivt ? Vet att det är dumt att blanda men jag ska ju inte gå och lägga mig än på typ 12-15tim. Vill bara få lite kött på benen av någon kunnig så jag kan lägga oron åt sidan, jag har inte tänkt fylla på med mer oxy förens i efm då kanske 10-20mg till. Oxyn jag har är snabbverkande alltså inga depå. Tacksam för svar! Ha en bra dag alla !

Ska också tillägga att jag ALDRIG injicerar något.

Mvh
Senast redigerad av minismurfen155 2015-10-30 kl. 06:02.
Citera
2015-10-31, 11:07
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Lugnt att ta 10-15mg oxy nu (11:00) och dricka en del ikväll? Runt 20-21:00
Citera
2015-10-31, 11:48
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Lugnt att ta 10-15mg oxy nu (11:00) och dricka en del ikväll? Runt 20-21:00

Ja det är chill broder. Njut av dagen !
Citera
2015-11-01, 09:48
Medlem
Tjenare, har kommit över en oxycontin 80mg men har ingen tolerans för tillfället, gissar på att det är lugnt att dela upp tabletten i 4 delar och köra som så?
Citera
2015-11-02, 16:55
Medlem
Cannamupps avatar
Hur många meter vatten använder ni på 20mg oxyCONTIN?
Jag har prövat allt från 2 meter till hela 6meter utan att jag lyckas få allt att lösa sig.
Det blir alltid kvar en massa pulver i botten.

Kör du upp i pumpen och låter det stå en stund samlas åtminstone 30% pulver i botten.
Kör med varmt vatten och även micrat i 3 sekundersintervaller utan något bättre resultat.
Vad gör jag för fel?

Edit: Detta gäller rövpanna inte IV.
Citera
2015-11-02, 22:49
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
Hur många meter vatten använder ni på 20mg oxyCONTIN?
Jag har prövat allt från 2 meter till hela 6meter utan att jag lyckas få allt att lösa sig.
Det blir alltid kvar en massa pulver i botten.

Kör du upp i pumpen och låter det stå en stund samlas åtminstone 30% pulver i botten.
Kör med varmt vatten och även micrat i 3 sekundersintervaller utan något bättre resultat.
Vad gör jag för fel?

Edit: Detta gäller rövpanna inte IV.
Lönar det sig ens att köra oxy rektalt? Biotillgängligheten är väl lägre än vid oralt intag?
Citera
2015-11-03, 16:15
Medlem
boredomss avatar
Blir ni också rejält trötta dagen efter att ha kört oxy?
Citera
2015-11-03, 17:01
Medlem
Zinkpastans avatar
Hej,

Har precis fått tag i ett gäng Oxikodon Actavis depot. Är det någon skillnad rusmässigt mellan denna och Oxycontin? Hur stor dos man ta för att uppnå samma rus som med oxycontin, om det ens går?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in