2015-10-28, 22:36
Medlem
Denna http://imgur.com/TUBioOT

Ska tydligen vara nån sorts barbiturat från Österike

Någon som vet ngt?
Citera
2015-10-29, 00:42
Medlem
Hej där!

Fick tag på piller, små ovala, liknande zolpidem men med en märkning E312.
Vad må de vara för benzopreparat?
Dessa tabletter är vita och alltså inte beiga som andra föreslaget skulle vara falet vid en stycka på 0,5mg...

Kan någon hjälpa mig få klarthet?

Mvh Dexter
Citera
2015-10-29, 16:15
Medlem
Tampongens avatar
Hej. Jag har fått tag på några blåa tabletter som ska innehålla 10mg diazepam. De är helt ljusblåa med krysskåra på ena sidan och på andra sidan står antingen MS, M5 eller SW. Svårt att avgöra. Tycker de känns rätt sköna att ta men vet inte om det är valium men skulle gärna vilja veta vilket land de kommer ifrån och om de är äkta. Kansle kan posta bild på dem men tycker mon beskrivning av dem är ganska tydlig. Tacksam för svar. MVH
Citera
2015-11-01, 12:27
Medlem
Chemicalimbalances avatar
Gräddfärgade/beiga kapslar innehållandes vitt pulver. De har ingen märkning och är ca 18mm långa. Några förslag på vad det kan vara?
Senast redigerad av Chemicalimbalance 2015-11-01 kl. 12:30.
Citera
2015-11-01, 12:38
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalimbalance
Gräddfärgade/beiga kapslar innehållandes vitt pulver. De har ingen märkning och är ca 18mm långa. Några förslag på vad det kan vara?

Har för flera år sedan stött på liknande (fast har för mig att dessa var mindre..?) som påstods vara någon typ av generisk subuxone, och verkade funka.

Annars låter den som en multi-B-vitamin - "Holistic mega-B complex".

EDIT; stämmer, 18 mm, med B-vitaminen alltså, och vitt pulver i, unken doft. Tufft case om du tjackat dessa dyrt på gatan.
Senast redigerad av GoggeGogelius 2015-11-01 kl. 12:41.
Citera
2015-11-01, 12:49
Medlem
Niggerbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dexter89
Hej där!

Fick tag på piller, små ovala, liknande zolpidem men med en märkning E312.
Vad må de vara för benzopreparat?
Dessa tabletter är vita och alltså inte beiga som andra föreslaget skulle vara falet vid en stycka på 0,5mg...

Kan någon hjälpa mig få klarthet?

Mvh Dexter

Hade lila(?) 1mg alprazolam förut som var märkta E313.
Tror de vita du har mycket riktigt ligger på 0.5mg men annars är det samma lika (alltså Xanor/xanax)
Citera
2015-11-03, 14:03
Medlem
simulcras avatar
Behöver er kunskap:

Köpte 10 piller idag som skulle vara 1mg xanor. Det är dock ingen text/stämpel på dem.
Nån sa att de kan vara serbiska xanor eller något sånt. Här är bild: http://www.bilddump.se/bilder/20151103135526-83.185.91.59.jpg

Kan någon säga vad detta är för nägot?

Tog en för 30 min sedan och en till 10 min sedan. Kan jag ta en till eller ska jag vänta? Är på gymmet och vill inte bli helt väck, men är bra på att dölja mina rus
Citera
2015-11-03, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simulcra
Behöver er kunskap:

Köpte 10 piller idag som skulle vara 1mg xanor. Det är dock ingen text/stämpel på dem.
Nån sa att de kan vara serbiska xanor eller något sånt. Här är bild: http://www.bilddump.se/bilder/20151103135526-83.185.91.59.jpg

Kan någon säga vad detta är för nägot?

Tog en för 30 min sedan och en till 10 min sedan. Kan jag ta en till eller ska jag vänta? Är på gymmet och vill inte bli helt väck, men är bra på att dölja mina rus

Ser ut som Ksalol, smakar det alpra av dem?
Citera
2015-11-03, 14:12
Medlem
simulcras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Ser ut som Ksalol, smakar det alpra av dem?

Vet inte vad alpra är. Lite besk kemisk smak, men hag svalde bara. Ska jag tugga på dem?
Citera
2015-11-03, 16:22
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simulcra
Vet inte vad alpra är. Lite besk kemisk smak, men hag svalde bara. Ska jag tugga på dem?

Svälj lr sug på dem, hur du vill göra bestämmer du själv. Alpra är förkortning för Alprazolam. Den aktiva substansen i Xanor. Xanax. Ksalol mm.

Jag sväljer dem iaf. Klarar inte av smaken. Benzo funkar bra oralt iaf. Och man behöver inte krångla till det med att suga lr tugga dem.

Och det stämmer är dom är serbiska. Ksalol kommer från serbien.

Vet inte om du käkar benzo annars. Men om du inte gör det. Släng inte i dig mer en 2När du är på gymmet. Du kan nog räkna med att kunna få minnesluckor på 3-4 MG om du är ovan. Nu var det ju dock ett par tim sen du var där kanske men. Som sagt, tat lungt med dem där. Man kan hitta på konstiga saker.

Senast jag käkade xanor vaknade jag med 11 långa sår på armbågen som såg ut som skärsår eller som att en katt rivit mig. Inget minne av vad ja gjort.
Senast redigerad av Mommejr 2015-11-03 kl. 16:27.
Citera
2015-11-04, 19:36
Medlem
AstaMasks avatar
Fått tag på nå piller jag tror är nån slags rc benso. Små, runda, ljusröda/rosa utan märkning. Förslag på vad det kan vara?
Mvh
Citera
2015-11-06, 18:40
Medlem
Hawxs avatar
Godkväll gott folk! Här har jag en fråga om det rätta namnet.
Fruktansvärt fina prylar som saknar ett namn i mitt register.
Här är bilden: http://imgur.com/0FSskfH

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in