2006-03-10, 23:16
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinji ikari
Stort tack mannen

Det var så lite så
Citera
2006-03-11, 05:39
Medlem
Testar här

Vita .runda utan märkning med brytskåra för 4 delar ca 9*9 mm.
en annan sa i en annan tråd att det kunnde vara utländska xanor, om det är det fortfarande samma styrka som dom svenska? vill bara ha reda på lite fakta på va det är man stoppar i sig.
Citera
2006-03-11, 05:50
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fäckju
Testar här

Vita .runda utan märkning med brytskåra för 4 delar ca 9*9 mm.
en annan sa i en annan tråd att det kunnde vara utländska xanor, om det är det fortfarande samma styrka som dom svenska? vill bara ha reda på lite fakta på va det är man stoppar i sig.

Låter som de Xanoren jag har som är spanska...Testa så lär du märka Alt lägg upp en bild.
Citera
2006-03-11, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Låter som de Xanoren jag har som är spanska...Testa så lär du märka Alt lägg upp en bild.

Tjena tåvärr är min galöa kamera alldeles för dålig har typ 1.2 pixlar "bästa julklapp 99! försökta ta ett par kort, men det gick åt helvete.
Har käkat 1 !/2 och men känner iget speciellt , tycker man borde känna nåt på det , då det va ett par månader sist jag gjorde det.

va ligger em dödligdos på ? jag har sjäkv druckit ett par öl ikväll men jag tog den sista ölen vid 00:00 så det skall väl inte vara några problem?

Vete fan varför jag har sån storrespekt för olika läkemedel, medans jag på pulver ,ladd, E och thc kan ta stora doser utan att vara rädd och ta reda på massa fakta. Jag kanske känner av ändå, då jag verkar ha ett jävla problem att hitta tznagentera.. Hoppas på svar snart så man kan fortsätta poppa...
Citera
2006-03-11, 07:34
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Tjena tåvärr är min galöa kamera alldeles för dålig har typ 1.2 pixlar "bästa julklapp 99! försökta ta ett par kort, men det gick åt helvete.
Har käkat 1 !/2 och men känner iget speciellt , tycker man borde känna nåt på det , då det va ett par månader sist jag gjorde det.

va ligger em dödligdos på ? jag har sjäkv druckit ett par öl ikväll men jag tog den sista ölen vid 00:00 så det skall väl inte vara några problem?

Vete fan varför jag har sån storrespekt för olika läkemedel, medans jag på pulver ,ladd, E och thc kan ta stora doser utan att vara rädd och ta reda på massa fakta. Jag kanske känner av ändå, då jag verkar ha ett jävla problem att hitta tznagentera.. Hoppas på svar snart så man kan fortsätta poppa...

Du kan proppa i dig mycket benzo, men helst inte för mkt alkohol till pga risk för andningsdeprission. Benzo är relativt ogiftiga. Testa någon annan benzo eller höj dosen (och dessutom- på de flesta benzo tror man att man är helt clean i skallen man i själva värket är man totalt fuckad).
Citera
2006-03-11, 10:58
Medlem
Jonas_s avatar
hittade 3 tabletter av något ja trodde var E först. var ett svärd/kniv/dolk på ena sidan och på andra sidan stog de B2. hade inte en aning om va de va, så ja va tvungen att utforska va de va. så ja tog n och blev helt kalassvängd.

har kvar dom andra 2, vad var detta ?

mvh
Citera
2006-03-11, 17:39
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_
hittade 3 tabletter av något ja trodde var E först. var ett svärd/kniv/dolk på ena sidan och på andra sidan stog de B2. hade inte en aning om va de va, så ja va tvungen att utforska va de va. så ja tog n och blev helt kalassvängd.

mvh

Subutex 2mg. För mer info, se: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19991007000033&DocTypeID =7&UserTypeID=2
Citera
2006-03-11, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_

mvh

Peta in under tungan och se glad ut, våfflan min.
Citera
2006-03-11, 20:56
Medlem
dom va ju kassa dom konstifa xanoren, käkade 4 mg i natt och märkte inget speciellt, idag har jag käkat 6 mgoch det ända jag känner är lite trött,inget mer. och dom jag köpte dyrt för 30 kr st Har inte kkat benxom på ett ga men nåt måste det väl häända......
Citera
2006-03-11, 22:55
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
dom va ju kassa dom konstifa xanoren, käkade 4 mg i natt och märkte inget speciellt, idag har jag käkat 6 mgoch det ända jag känner är lite trött,inget mer. och dom jag köpte dyrt för 30 kr st Har inte kkat benxom på ett ga men nåt måste det väl häända......

Många tror att de ska bli värsta höga på benzo- FEL! De är till för att sova på, mot ångest etc. Går att blanda med alkohol och få en paradoxal reaktion, dagen efter minns man knappt ett skit vad man gjort.

Själv tar jag nästan bara i förebyggande syfte mot tram-kramper.
Citera
2006-03-11, 23:34
Medlem
Men ja dricker ju vin och röker brajj så lite borde man väll känna, 6mg idag och det ända känner är lite snurrig och har svårt att gå. har även gått en näsa ladd och tjack.
Citera
2006-03-11, 23:42
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Men ja dricker ju vin och röker brajj så lite borde man väll känna, 6mg idag och det ända känner är lite snurrig och har svårt att gå. har även gått en näsa ladd och tjack.

Precis. Man blir litet ostadig. Och lugn.

Mer än så är det faktiskt inte med benso.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in