2015-11-03, 11:11
Medlem
Tja. I och för sig brukar inte en vanlig svensk kvinna välja den arbetslösa medelålders mannen som bor i en etta i förorten heller. De vill ha en man med aningens mer pengar och social status så det blir väl ungefär samma sak menar Wall.
Citera
2015-11-03, 11:13
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P04
Vad härligt annorlunda han är. Hans motdebattörer är helt tillplattade!
Säger väldigt mycket om intelligensnivån hos SD-väljare att de inte förmår se när en av deras representanter gör bort sig, yrar och beter sig som ett fån trots tillsägelser

"Tillplattade"? haha.
Citera
2015-11-03, 11:15
Medlem
P04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Säger väldigt mycket om intelligensnivån hos SD-väljare att de inte förmår se när en av deras representanter gör bort sig, yrar och beter sig som ett fån trots tillsägelser

"Tillplattade"? haha.
Han är inte min representant. Vad säger dina förhastade slutsatser om dig?
Citera
2015-11-03, 11:24
Avslutad
Han är en väldigt excentrisk herre. En av de få stockholmare som man inte direkt avskyr. Om man faktiskt lyssnar på vad han säger och inte fastnar kring hans konstiga sätt att uttrycka sig så inser man att det han menar är att de zigenska kvinnorna har fastnat i en sorts hederskultur. Man gör dom gravida i tonåren och kedjar då fast dom vid släkten eftersom de inte kan försörja barnen på egen hand.
Citera
2015-11-03, 11:39
Medlem
Qusimotos avatar
haha vilken jävla pajas
Citera
2015-11-03, 11:50
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

"Tillplattade"? haha.

Du är precis lika förvirrad som TT, Expressen, Aftonbladet och diverse gnälliga kärringar i Stockholms kommunfullmäktige.

"Rickard Wall är jättedum, han sa något om tiggare, fy vad dåligt, han är en idiot, jag är jätteupprörd, usch vilken dum SD-gubbe, fattar ni inte vilket stolpskott han är? Blä för honom, bla, bla ".

Berätta nu i lugn och ro, med ett uns av intellektuell skärpa, varför Rickard Wal bör fördömas för sitt anförande igår.
Citera
2015-11-03, 11:57
Medlem
Har lite svårt att förstå att han fick kritik för detta när Henrik Schyffert inte fick kritik för samma slags uttalande.

HS uttalade vid en gala nyligen att "alla borde ta hand om sexiga syriska kvinnor" o syftade då på sin nya flickvän Nour El Refai. Varför får Wall kritik medan HS klarar sig ?
Citera
2015-11-03, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor
Har lite svårt att förstå att han fick kritik för detta när Henrik Schyffert inte fick kritik för samma slags uttalande.

HS uttalade vid en gala nyligen att "alla borde ta hand om sexiga syriska kvinnor" o syftade då på sin nya flickvän Nour El Refai. Varför får Wall kritik medan HS klarar sig ?

Ja, det kräver vill en viss känsla för nyanser för att förstå skillnaden. Hade han plockat upp Nour på gatan eller köpt henne i ett flyktingläger så hade det varit ett ganska dåligt skämt.
Citera
2015-11-03, 12:08
Medlem
Men jag tycker att RW o HS säger samma sak. Återigen, v v förklara skillnaden.
Citera
2015-11-03, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Han är kul. En färgklick. Lite svårt att följa hans tankebanor men det kan ju bero på lyssnaren.

Det roliga är att alla är upprörda, kallar det skandal, "saknar ord" etc. men ingen kan förklara vad det är som Rickard Wall sagt som är så förskräckligt. Ljug-tidningarna försöker sig på ett drev mot honom men de lyckas inte alls beskriva något att uppröras över. Hade det inte handlat om en SD-gubbe hade de inte brytt sig.

Han tycks tycka att en del zigenartjejer är snygga nog att gifta sig med en svensk och därmed slippa sitta på gatan och tigga. Jaha, det stämmer säkert, en del ensamma singelmän kan nog tänka sig en ung zigenerska, om hon tvättas och får rena kläder. Festligt att ventilera åsikten på ett kommunfullmäktigemöte.

Konstigt nog så verkar det som att "SD-gubbar" och gummor har en heder i att babbla innan de tänker. Spelar ingen roll liksom, det finns alltid bokstavstrogna pk-korrekta svennedumokrater som försvarar precis allt i alla lägen.

"Festligt att ventilera..." Patetiskt är en bättre beskrivning.
Citera
2015-11-03, 12:18
Medlem
Koljarovs avatar
Citat:
Den ena är en politiker som säger detta under ett politiskt sammanträde som inte handlar om det han yrar om.
Den andre är en komiker som sa det på en gala och är dessutom gift med en arab, fattar du inte skillnaden så föreslår jag att du blir kommunalråd för SD, du skulle nog göra succé...
Citera
2015-11-03, 12:19
Medlem
Citat:

EDIT: This, raderar mitt eget tjat
Citat:
Ursprungligen postat av Koljarov
Den ena är en politiker som säger detta under ett politiskt sammanträde som inte handlar om det han yrar om.
Den andre är en komiker som sa det på en gala och är dessutom gift med en arab, fattar du inte skillnaden så föreslår jag att du blir kommunalråd för SD, du skulle nog göra succé...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in