2015-11-03, 11:11
Moderator
OYs avatar
Vad skulle NB med en plåtsax till? Fönsterblecket var det som hade suttit på plats innan målningen, det hade försvunnit men hittats igen, borde passa utan att klippas till tänker jag.
2015-11-03, 11:12
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colosso
Hon har läkartid kl 14 och måste gå på det eftersom hon har mycket ont.

Fysisk smärta av all ångest?
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Frun säger olika saker och olika tider i alla förhör och nu i rättegången.

Givetvis ska man ta störst vikt av det som sas vid de 1-3 första förhören hos polisen under det första dygnet.

Det var då hon mindes bäst, samt inte kunde komma med efterkonstruktioner.
Bara under förutsättning att hon skulle känt rädsla för sin man och känt sig tvungen att ge honom alibi, då måste man acceptera att hon senare kan ta tillbaka, så som hon också gjort. Att hon nu svänger igen och vill ge alibi, är helknasigt. plus att hon inte har något alibi att ge, nu heller. Hon svajar ju nu med.
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingsnotarien
Detta må vara juridiskt begreppsklyveri men är tämligen övertygad om att dom inte kommer avkunnas, en avkunnad dom sker i parternas närvaro och då ska domen avkunnas idag, däremot kommer tingsrätten meddela dom vid ett senare tillfälle

Ok, begrepp jag söker är alltså när/om NB döms.

Finns det sedan juridiskt stöd att ta tag i ett nytt ärende gällande "skyddande av brottsling" gällande hans fru?
Att ej avlägga vittnesed, samt att ljuga i förhör i det här fallet, står i direkt relation mot skyddande av brottsling-rubricering i min värld.
2015-11-03, 11:13
Medlem
ace_secs avatar
Frun har en läkartid l 14 hon inte vill missa

Tolken har ett annat möte kl 11

ALLTSÅ VAD FAN! En ung flicka har blivit hängd/mördad. En 6-månaders utredning är i slutfasen och det är rättegångens sista dag.

Boka om läkartiden och tolkmötet för fan! Tror faktiskt läkaren och möteskollegan skulle förstå!
Medlem
Theforeigners avatar
AJs fru nämner inte Gustav Jönsson en enda gång i sina förhör, och hon blir förhörd om middagen den 7 Juni och om vem som var där.

Intressant iom MGM i dag i förhör säger att hans fru har berättat att AJs fru sagt att hennes förhållande til Gusatv J är dårligt, och dessutom att MGM vittnat om att Gustav J bara var på godset ca 5 minuter.

Dessutom är det otroligt många olika meningar om hur länge GJ var på godset i förhören med de olika personer som deltog i middagen på godset.

Gustav J har et alibi problem !!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colosso
"Jag fick inte sova och var psykologiskt påverkad och de försökte förvirra mig."

Haha vilken kärring

De har utsatts för psykisk tortyr. Vem tycker du ska utreda det?
2015-11-03, 11:14
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vad skulle NB med en plåtsax till? Fönsterblecket var det som hade suttit på plats innan målningen, det hade försvunnit men hittats igen, borde passa utan att klippas till tänker jag.
Jag har fattat det som att de satt dit brädfoder och därav blivit för brett?
2015-11-03, 11:14
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
Håller med , Semir är bäst!

Men jag måste starta om sidan ganska ofta tyvärr, verkar vara något tekniskt strul?

Testa att köra endast chatten.

http://rout.netdialoglive.com/ChatNode/MobileChat.aspx?Chatroom=chat-cDT1XTf3&style=NvNaFaQG
2015-11-03, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Ja men det förändrar hennes trovärdighet och förvärrar situationen för den åtalade. Det verkar bara mer och mer suspekt. Att han sitter och nickar som en dåre när hon ljuger om tider gör inte det hela bättre.

Men hon ser inte honom. Har du glömt det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil

Så om jag säger att polisen kom hem till mig helt spontant inatt och torterade mig så är det sanning? Come the fuck on! Kvinnan ljuger från höger och väster, du tar detta seriöst? PFF!
Medlem
Colossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Hur vet du vad dom har utsatts för? Hon har ljugit innan. Inget som säger att hon inte ljuger i detta också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in