Jag provade en gng 20mg och knde av det, av att dma tidigare inlgg verkar det som att man skulle behva bra mycket mer fr att knna av?
Kan dock tillgga att jag alltid behvt vldigt sm doser av allt och vger ca 53 kg.
Jag tycker inte det r ngot strre fel p Oxascand. tit dom ett par gnger och har blivit schysst flddrad alla gnger. Brukade ta 5 - 10 stycken per tillflle, har hnt att jag tit upp emot 20st p en kvll. Dom r s klart inte s starka men jag tycker dom funkar. Nu nr jag har rtt s hg tolerans efter att ha smaskat i mig flertal andra tabletter i 1 - 2 r s kanske dom inte riktigt ger samma effekt som dom gjorde i brjan. Men skulle jag f dom mot "vardags-ngest/oro" skulle jag inte klaga. Finns ju upp till 25mg i styrka vilket inte r helt fel.
Fick en allergisk reaktion mot Sobril. Frmodligen nt bindningsmne, fick rda flckar runt halsen och i ansiktet, hjrtklappning, adrenalinpslag etc. Anyways, s blev jag seg p dem efter en halvtimme, s mot vardagsngest som ovanstende skriver funkar de nog ver all frvntan. Fr att bli hg, nja prova ngot annat.
Oxascand/Sobril r knappt en benso enligt mig. Kan trycka i mig 10st 25mg och knna av det i nn timma efter att dom har kickat in och sen knns allt som vanligt.
Har haft diskussioner med lkare och sjukskterskor som bekrftat att just oxascand oftast anvnds pga att det "inte" gr att flumma p.
Jag tryckte i mig 30mg fr frsta gngen igr vid 4 tiden p eftermiddagen. Gick och t middag vid 5 och lade mig framfr en film vid 6, det var d jag knde hur avslappnad jag var och hur jag inte tnkte p s mycket. Allts var bara lugnt och sknt och mina muskler var sjukt avslappnade.
Vaknade upp nu kockan 6 p morgonen. Det var lnge sen jag lyckats sova i 12 timmar utan att ha varit p DH innan eller dylikt.
Tycker det r extremt jkla mrkligt att det inte str ngonstans i bipacksedeln hur snabbt det brjar verka? Helt ofattbart.
Typ halva pongen med det frsvinner ju nr man inte vet nr det brjar verka.
Senast redigerad av Anon2 2015-11-03 kl. 02:44.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!