2015-11-02, 15:56
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Det kryllar inte av helsingborgare här men ni dyker ju upp några stycken med jämna mellanrum. Är det någon av er som kan uttala sig om Peter Larssons situation, dels eventuell kontraktsförlängning samt hans hjärnskakning?

Det kom uppgifter idag att han redan varit på besök i Örebro och träffat Axén och kompani. Där snackar vi verkligen tänkbar klassvärvning för vår del och precis vad vi skulle behöva i mittförsvaret istället för pojkspolingen Eidur.

Detta var nog mer önsketänkande från din sida. Peter Larsson har precis skrivit ett nytt kontrakt med HIF som sträcker sig över hela 2017.
2015-11-02, 16:09
Avslutad
I brist på ny tråd.

Petter Andersson är på gång till Bajen
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/hammarby-if/avslojar-petter-andersson-pa-vag-tillbaka-till-bajen---forsoker-bryta-med-midtj/

Är han bara hel så borde han var en av de bästa i allsvenskan på sin position. Men, då skall han klara av uppåt 25 matcher vilket jag inte är säker på, eller?
2015-11-02, 16:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
I brist på ny tråd.

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/hammarby-if/avslojar-petter-andersson-pa-vag-tillbaka-till-bajen---forsoker-bryta-med-midtj/

Är han bara hel så borde han var en av de bästa i allsvenskan på sin position. Men, då skall han klara av uppåt 25 matcher vilket jag inte är säker på, eller?
Han å Kennedy får väl alternera i nummer tio positionen...bara att hoppas att den ena är frisk när den andre är skadad.
Långsiktigt skulle vi kanske behöva en något yngre spelare som playmaker på mitten.
2015-11-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
I brist på ny tråd.

En frisk Petter vore fantastiskt
2015-11-02, 17:42
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
En frisk Petter vore fantastiskt

När senast var han det?

En frisk Diaby vore ju oxå kanon.
2015-11-02, 18:08
Medlem
feldgraus avatar
Ny säsong väntar, ny tråd. De avslutande inläggen från föregående år är hitflyttade.

/feldgrau, moderator
2015-11-02, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
När senast var han det?

En frisk Diaby vore ju oxå kanon.
Han har spelat över 20 ligamatcher samtliga 3 säsonger i Midtjylland.

Håller alla mina tummar för att vi lyckas ro hem Petter. Hög klass på honom och precis den spelartyp vi behöver.
2015-11-02, 18:47
Medlem
Är egentligen emot värvningar av gamla hemvändare men Petter vore tveklöst en av Allsvenskans bästa spelare så svårt att tacka nej till en sådan spelare.

Att se Petter på plan skulle också ju ge schyssta nostalgiblickar på samma sätt som man fick det med Kennedy när han återvände 2013.
2015-11-02, 18:59
Medlem
116-Sofias avatar
Det vore riktigt vackert ifall Petter kom hem, det sägs även att Nordin skall lämna vilket är minst lika synd. Ännu en Stockholmare som misslyckas att etablera sig i A-laget. Extra synd då han kommer från 116.
2015-11-02, 19:33
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Detta var nog mer önsketänkande från din sida. Peter Larsson har precis skrivit ett nytt kontrakt med HIF som sträcker sig över hela 2017.

Såg det, synd. Hade givetvis varit en riktigt stark förstärkning för oss om han kommer tillbaka ordentligt efter sin hjärnskakning.
2015-11-02, 22:00
Medlem
a.e.gs avatar
Zdeněk Ondrášek kommer troligtvis ersätta Goitom enligt mina vanligtvis initierade och trovärdiga källor.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2015-11-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Zdeněk Ondrášek kommer troligtvis ersätta Goitom enligt mina vanligtvis initierade och trovärdiga källor.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Kommer han som Bosman den gamle kobran?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in