2015-11-02, 09:18
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vad får dig att tro det?

Hittade nån på reddit som översatt lite info från det spanska forumet där någon eller några fått tag i spelet och läckt bilder och info. Så inget officiellt men det verkar legit.
Citera
2015-11-02, 09:49
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Hittade nån på reddit som översatt lite info från det spanska forumet där någon eller några fått tag i spelet och läckt bilder och info. Så inget officiellt men det verkar legit.

Tror det stämmer, dom visade menyerna i någon E3-preview också och då saknades repair som alternativ.

Personligen tycker jag att repair i fallout var en av de få gångerna det känts rimligt i ett spel, eftersom många av vapnen man hittar legat ute i en atomöken och rostat ihop. Gillade också stressen det innebar när ens picka plötsligt började rassla mitt i en eldstrid mot ett gäng raiders.

Men jag kommer inte att sakna att alltid ha inventory fullt av ersättningsvapen.
Citera
2015-11-02, 11:16
Medlem
pepsi haxs avatar
Hoppas man slipper reparera, en av sakerna jag tycker är drygast i spel.
Citera
2015-11-02, 11:47
Medlem
Howarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C

Kan du länka den reddit-tråden? Det verkar intressant.
Citera
2015-11-02, 11:56
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Lite gameplay för den som vill se, där personen bl.a visar alla perks.

https://vid.me/Qqh2
Citera
2015-11-02, 12:32
Medlem
Vart hittar man den billigaste steam- koden månntro? Någon som har något tips?
Citera
2015-11-02, 12:34
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barelyblurred
Vart hittar man den billigaste steam- koden månntro? Någon som har något tips?

http://www.allkeyshop.com/blog/buy-fallout-4-cd-key-compare-prices/
Citera
2015-11-02, 12:44
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Lite gameplay för den som vill se, där personen bl.a visar alla perks.

https://vid.me/Qqh2

2:03 in i klippet. Ändå rätt lugn vovve man har
Citera
2015-11-02, 12:55
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Att folk smusslar med sig en kopia hem kan jag förstå men att en butik skulle medvetet välja att släppa det tidigare?

Känns som väldigt oseriösa butiker och borde inte det rimligtvis resultera i rätt så saftiga stämningar?

Vad får dig att tro det?
Jag vet att det hände när Metal Gear Solid V: The Phantom Pain släpptes på ett flertal håll, då bland annat SimplyGames i England medvetet skickade ut spelet tidigare. (Jag minns också att jag läste om andra butiker som sålde spelet tidigare i staterna och i Chile). Jag är osäker på hur det är med stämningar och så, men jag tror att utgivaren åtminstone inte skickar några fler spel i framtiden till butiker som bryter mot avtalet.

Jag kan också tillägga att det kan röra sig om en recensent som fått sitt recensionsexemplar med tanke på att dessa redan har skickats ut förra(?) veckan.
Citera
2015-11-02, 13:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa detta till PS4 eller investera i en ny dator. Normalt föredrar jag att spela på konsol men Fallout 3 och Skyrim har jag på PC och gillar just dom spelen bättre till dator. Behöver ju en ny dator men är så dålig på komponenter hit och dit så vet inte vad man ska ha riktigt.

Oavsett så har jag höga förväntningar på detta spel. Köpt Dying Light nyligen som förspel till detta och det känns riktigt kul..så vad ska inte detta erbjuda

Har samma problem. Ny dator och skärm för 10,000 eller ett Playstation 4 och F4 för cirka 4000?
Beslutsångest... haha
Har för övrigt spelat både 3:an och New Vegas och kan inte vänta tills jag får sätta tänderna i Fallout 4!
Citera
2015-11-02, 13:28
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Vissa butiker skiter i släppdatumet och säljer det tidigare. Andra smyger med sig ett exemplar från jobbet.

Det är knappast någon butik som medvetet skulle våga sälja det tidigare, men det händer att idioter ibland gör fel. Att butiksarbetare själva "köper" det tidigare och plockar hem det i smyg förekommer dock ofta skulle jag tro.
Citera
2015-11-02, 13:56
Medlem
swebarbs avatar
Men spelar det nån roll ifall några butiker skulle skicka ut det tidigare till vissa? har aldrig fattat problemet lider ni av att vissa får spela ett spel lite tidigare eller? vilket problem alltså.. men tycker att konsoller borde ha samma krav som på pc även om du köper spelet i butik så kan du inte spela innan ett visst datum då skulle dom lösa problemet om det är nu så stort..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in