2015-11-02, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smeso
Vad bra!
Men för att kolla om du egentligen vet något alls så kan vi börja med följande frågor:

Vad betyder YSCOHB och varför skrev du så till MR?

Varför beordrade du Marc Yager att gräva dräneringsdiken i träsket på basen i mitten av 1990-talet?

Först vill jag bara påpeka att jag inte är här för att spä på alla rykten som florerar. Att scientologerna låser in människor mot deras vilja och andra illvilliga rykten!

Har du blivit deklarerad?
Citera
2015-11-02, 00:39
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Först vill jag bara påpeka att jag inte är här för att spä på alla rykten som florerar. Att scientologerna låser in människor mot deras vilja och andra illvilliga rykten!

Har du blivit deklarerad?
Då du inte besvarade frågorna så antar jag att du inte vet särskilt mycket. Jag har även svårt att tro att en genuin scientolog skulle anta det nick du gjort.
Citera
2015-11-02, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Då du inte besvarade frågorna så antar jag att du inte vet särskilt mycket. Jag har även svårt att tro att en genuin scientolog skulle anta det nick du gjort.

För att en debatt ens ska ta vid ska grunden vara rätt. Annars kan ingen kommunikation ske överhuvudtaget. Därför säger jag att enbart frågor om scientologi kommer besvaras.

Edit: givetvis känner jag inte till alla rykten men scientologi kan jag och därför besvarar jag det som jag känner igen som scientologi.

Jag vore tacksam om ni först kunde deklarera om ni är SP före kommunikation tar vid.
Senast redigerad av DavidMiscavige 2015-11-02 kl. 00:55.
Citera
2015-11-02, 02:59
Medlem
Smesos avatar
Citat:
För att en debatt ens ska ta vid ska grunden vara rätt. Annars kan ingen kommunikation ske överhuvudtaget. Därför säger jag att enbart frågor om scientologi kommer besvaras.

Edit: givetvis känner jag inte till alla rykten men scientologi kan jag och därför besvarar jag det som jag känner igen som scientologi.

Jag vore tacksam om ni först kunde deklarera om ni är SP före kommunikation tar vid.

Okej, om du så gärna vill veta det så kan jag säga att jag inte är SP, vare sig enligt Hubbards definition eller någon publikation från scientologikyrkan.

Men, vad kan du egentligen? Eftersom du inte kunde svara på mina tidigare frågor så ska jag ge dig en chans till att svara på 2 frågor:

1) När ska man använda GF?

2) Och vilken är scientologins skapelseberättelse?

(Svarar du något om Xenu på fråga 2 så har du visat att du inte kan ett dugg om scientologi.)
Citera
2015-11-02, 13:08
Bannlyst
Citat:
Okej, om du så gärna vill veta det så kan jag säga att jag inte är SP, vare sig enligt Hubbards definition eller någon publikation från scientologikyrkan.

Men, vad kan du egentligen? Eftersom du inte kunde svara på mina tidigare frågor så ska jag ge dig en chans till att svara på 2 frågor:

1) När ska man använda GF?

2) Och vilken är scientologins skapelseberättelse?

(Svarar du något om Xenu på fråga 2 så har du visat att du inte kan ett dugg om scientologi.)

Först och främst vill jag bara påpeka att jag inte känner till "Xenu".

Men världen skapades vid "incident one" och det var thetans som stod för skapandet, thetans det mest rena som finns. Hubbard själv har nu uppnått detta rena stadie fri från föroreningar!!

Och det kan ni med göra!! Då får ni samma krafter som thetans alltid har haft!!
Citera
2015-11-02, 14:22
Medlem
Citat:

Men världen skapades vid "incident one" och det var thetans som stod för skapandet, thetans det mest rena som finns. Hubbard själv har nu uppnått detta rena stadie fri från föroreningar!!

Inget särskilt elegant svar, Davey. Bättre kan du!
Citera
2015-11-02, 21:45
Medlem
Smesos avatar
Citat:

Du kan inte särskilt mycket du.

Inget svar på den första frågan och fel svar på den andra frågan.
Citera
2015-11-02, 22:07
Bannlyst
Citat:
Du kan inte särskilt mycket du.

Inget svar på den första frågan och fel svar på den andra frågan.

tYST mED dig din SP.

Tänker inte prata om högre material i vilket fall..

Hur många år var du lojal mot Hubbard? Vilket år övergav du ditt uppdrag? Saknar du inte Scientologi?

Uppnådde du ens clear? Var är du på the bridge?
Senast redigerad av DavidMiscavige 2015-11-02 kl. 22:09.
Citera
2015-11-02, 23:32
Medlem
Smesos avatar
Citat:
tYST mED dig din SP.

Tänker inte prata om högre material i vilket fall..

Hur många år var du lojal mot Hubbard? Vilket år övergav du ditt uppdrag? Saknar du inte Scientologi?

Uppnådde du ens clear? Var är du på the bridge?

Du kan uppenbarligen inte ens det mest grundläggande om auditering eller vet vad Faktorerna är.

Vare sig GF eller Faktorerna har något som helst att göra med någon OT-nivå.

Ytterligare en indikation på din totala ignorans i ämnet. Det är tydligen så att det enda du "vet" är vad du kan hitta på nätet.

Men trolla kan du tydligen, fast inte så värst bra ...
Citera
2015-11-03, 00:03
Bannlyst
Citat:
Du kan uppenbarligen inte ens det mest grundläggande om auditering eller vet vad Faktorerna är.

Vare sig GF eller Faktorerna har något som helst att göra med någon OT-nivå.

Ytterligare en indikation på din totala ignorans i ämnet. Det är tydligen så att det enda du "vet" är vad du kan hitta på nätet.

Men trolla kan du tydligen, fast inte så värst bra ...

Du besvarar inte frågorna! MEn det förvånar mig föga! Förtryckande personer vet man ju hur de fungerar.

Vilket år övergav du ditt uppdrag för en cleared planet?
Citera
2015-11-03, 03:17
Medlem
Smesos avatar
Citat:
Du besvarar inte frågorna! MEn det förvånar mig föga! Förtryckande personer vet man ju hur de fungerar.

Vilket år övergav du ditt uppdrag för en cleared planet?

Kul trolleritrick.
Anklaga mig för att inte svara på frågorna när det var jag som frågade först och du inte har svarat på mer än en av mina frågor, och dessutom svarat fel på den.

Jag svarade å andra sidan direkt på din första fråga. Ganska arrogant att då anklaga mig för att inte besvara frågorna.

Du vet väl hur TWC fungerar? Du måste ju svara efter mig för att det ska fungera ...
Citera
2015-11-03, 11:13
Medlem
Det är egentligen Dev-T för mig att följa en sådan här tråd, uruselt trollande går tretton på dussinet.

Men du David, du kanske är utsänd för att få Smeso att verka extra kunnig och sansad? Det finns många konspirationer därute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in