Som jag skev ovan, han hade väl bara handsken kvar att göra sig av med och hur fan skulle han lyckas med det?
JO, dom kom ju lite tidigare på måndagmorgonen, lite tidigare än vad dom brukar tydligen och varför gjorde dom det? Jo för en sån här grej, N visste inte att dom redan sökt med hund och folk där och då låg det ingen handske.
Han placerade den där för att sedan hitta den när någon såg...
Hans största chans var ju att nån skulle se honom hitta den och då skulle det inte vara konstigt med hans DNA på handsken.
Det hade varit troligt att att tänkt som alla andra, RÖR INTE HANDSKEN!
Men han var tvungen. Annars hade dom ju hittat hans DNA på den ändå och hur skulle han förklara det?
sid 1067 i FUP kan man uppfatta det som att GM sa till sin bror redan på söndag innan de åkte till Källby att "Vi drack kaffe kl 18"? Eller vad tror ni?
Söndagen den 7 Juni
Vill du ändra något i de berättelser du tidigare uppgivit angående denna dag?
Nu har du chansen att ändra dig! Är det något du vill ändra så ändra dig nu!
Jag skall tänka igenom om jag har sagt något fel.
Allt som jag sagt skulle vara likadant men en sak var väldigt konstigt. När min bror kom
tillbaka 16.30 på kvällen. Jag vet inte varför hans hustru tvättade hans kläder.
Jag vet inte varför. Du är på rätt väg men du har inte berättat hela sanningen!
Aivaras du skall inte ta på dig något som din bror kanske har gjort, Du skall berätta allt
du vet! Jag tror nog att även din advokat tycker att du skall berätta
Apropå kl.18 när vi drack kaffe han sade han till mig säg till dem att vi drack klockan sex.
Jag vet verkligen inte om det var klockan sex men sedan att han åkte till Källby, det var
verkligen så.
Just nu:
Han säger att det vid letandet var en svart Kia som kom körandes över fältet där de hittade alla grejerna.
- Jag gav registreringsnumret till godsägaren som gav det till polisen.
Undrar varför Inger inte frågade Claes om balkongbygget?
AJ skulle väl bett bröderna att hämta järn på Martorp samma dag MPS konfronterade dom?
När AJ inte vittnat borde hon ställt frågan, men hon kanske har vetskap om att AJ ska kallas?
Hon borde även ställt fler frågor om tröjan och andra kläder.
Annars var hos bra tycker jag.
Att Nero ens känner att han behöver gå fram och förmedla på sin usla engelska att det redan är sökt just bort mot byssjan förstår jag inte, hur tänker han här? Tror han inte att de kanske vill söka flera gånger? Varför höll han inte bara käften? I alla fall bara hållit sig till att fråga hur de går, vad det har hittat etc.
Senast redigerad av softmoon 2015-11-02 kl. 10:16.
sid 1067 i FUP kan man uppfatta det som att GM sa till sin bror redan på söndag innan de åkte till Källby att "Vi drack kaffe kl 18"? Eller vad tror ni?
Söndagen den 7 Juni
Vill du ändra något i de berättelser du tidigare uppgivit angående denna dag?
Nu har du chansen att ändra dig! Är det något du vill ändra så ändra dig nu!
Jag skall tänka igenom om jag har sagt något fel.
Allt som jag sagt skulle vara likadant men en sak var väldigt konstigt. När min bror kom
tillbaka 16.30 på kvällen. Jag vet inte varför hans hustru tvättade hans kläder.
Jag vet inte varför. Du är på rätt väg men du har inte berättat hela sanningen!
Aivaras du skall inte ta på dig något som din bror kanske har gjort, Du skall berätta allt
du vet! Jag tror nog att även din advokat tycker att du skall berätta
Apropå kl.18 när vi drack kaffe han sade han till mig säg till dem att vi drack klockan sex.
Jag vet verkligen inte om det var klockan sex men sedan att han åkte till Källby, det var
verkligen så.
Har inte läst så långt i FUP, jag har för mycket här hemma. Tar mig verkligen de små stunder jag har och nu tar jag mig tiden för rättegången.
Men ja, absolut lär det vara så. Det kan också var så att han inte sa någonting till sin bror om handsken, i hans närhet kan han ändå göra lite hur som helst. Det är bara en person att hålla koll på och som dessutom står honom nära.