Citat:
Jag har inte fake då jag inte köpt det än, till skillnad mot "andra clowner" försöker jag i alla fall göra lite efterforskningar innan.
Men då frågar jag istället såhär, finns det något flourerande på svenska marknaden som är värt att köpa? såvida man inte känner dvärgar med recept...
Men då frågar jag istället såhär, finns det något flourerande på svenska marknaden som är värt att köpa? såvida man inte känner dvärgar med recept...
klokt av dig att göra efterforskningar.
Bra, be honom stoppa upp det i rektum. Det finns säkert apoteks-GH på online, men man bör ha stenkoll på vad det är man köper. GH är så eftertraktat så den som sitter på en större mängd behöver inte annonsera på ljusskygga brädor, det går åt ändå.
När det finns för mycket av något bör man vara misstänksam. Det finns Norditropin Simplexx i överflöd, inte svensk apoteksvara, utan turkisk eller dansk. Läkare i Turkiet och Danmark är lika hårt reglerade med dylika preparat. Det finns inte en chans att man kan pumpa ut dom mängderna som just nu existerar runt om i Europa. Det finns inte på kartan.
Samma är det med Genotropin, det finns i överflöd också, och det är samma princip där. När något är för bra för att vara sant så är det ofta så.
Priserna på brädorna skrattretliga och pöbeln får tårar i ögonen när bedragaren till shop säljer för 25-30kr iu. Jämfört med seriösa byggare/elitidrottare som vill ha GH, dom betalar det som begärs utan att tjafsa om priset. Jag skulle rekommendera att den man köper av kan visa upp recept, receptlista, erbjuda att du får följa med till ett apotek dit hen beställt hem produkten. Det finns inget annat sätt att vara 100% säker.
Betalar ni dyrt för en produkt ska ni våga ställa krav, för inte vill ni skjuta i er insulin eller kortison.
/ Leif