2015-11-01, 16:33
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Men det är ju familj, då har man ju inte plikt att vittna.
Det är bara anhöriga till tilltalad som kan vägra.
2015-11-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Men det är ju familj, då har man ju inte plikt att vittna.
De som inte har plikt att vittna är anhöriga till MGM och BO.
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Då var nog liket inte under kraftig förruttnelse. Det var ju tydligen rätt så kallt dessa dagar... kallaste sommardagarna i smhi´s historia om jag inte minns fel, å andra sidan så säger de så om alla möjliga vädertyper.

Jag har luktat på lik som legat i rumstemperatur i tre dygn, och jag lovar att den lukten inte går att dölja ens för en människa som har bra mycket sämre luktsinne än en halvdöd hund. Jag kanske har fel, men jag har för mig att det stod att det var en hundförare från missing people som tittat in i byssjan. Jag ska kolla upp det i fupen, för hade det varit en likhund så hade den nog hittat de få molekylerna som funnits i den höga koncentrationen av kolvätemolekyler som var... obs jag hittar bara på det där med kolvätemolekylerna... det kan väl heta vad som helst men jag menar lukten av bensin eller diesel.
Det var en av de anställda på Blomberg, Chr*st*ff*r B*ergm*n, som tittade in utan att gå in. Tisdag 9 juni tror han.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sensas3000
Var hittar man fupen bara undra.

http://www.homokozo.se/lh-fup.php
2015-11-01, 16:36
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja jag vet och det var därför jag skrev ordet "försöka".

Han hade ont om tid och kunde säkerligen inte tänka helt klart hur och vad han skulle göra.

Det missade jag, sorry
2015-11-01, 16:37
Medlem
ATLAS64s avatar
om MGM döms så undrar jag har han genomgått någon psykisk undersökning ?enligt de paragrafer man brukar tillämpa ,,,vem gör en sådan sak som det LH har fått genomlida ,,och som bragt henne livet , den personen som gör ett sådan vidrigt brott kan ju inte vara frisk !!!
2015-11-01, 16:38
Bannlyst
(FB) Hänga för att dö
(FB) Kontrollera Underlagen

Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Något jag inte får ihop gällande NB (om vi utgår ifrån att han är den skyldige):

Varför sprider han ut LHs innehåll från plånbok (kort, kvitton, etc) längs en grusväg? Samt delar av mobilen.

Varför "gömmer" han hjälm och jacka i en rishög, och slumpar en handske i ladan?

Varför städar han inte bort repstumpar och tejprullen?

Han hade ju kunnat slängt allt i en sopsäck/plastkasse och eldat upp, kastat i en container, i sjön, grävt ner eller åkt med till en återvinning? Städat lite snyggt på brottsplatsen.

Ville han bli upptäckt? Är detta ett makabert rop på hjälp? Det tog ju trots allt några dygn innan han frihetsberövades.

Jag hajar inte detta - eller har jag missat något? Tacksam för vägledning i detta.

Här blir det smalt!

Väldigt smalt, men det kan inte finnas så många anledningar än just detta.

När ingen vet något, och alla letar
-Ja då släpper han något och kontrollerar därmed underlagen till händelsen

Det är kontroll och kontroll av underlagen det handlar om och det är hans fokus. Kontroll från början till slut. Nero har förlorat bilden av sin nero. För att den nero står på ska åka hem, då behöver nero nytt underlag. Det får Nero genom att ta andras.

Det är tunnelsyn, inte så mycket annat än tunnelsyn från framribbans runk till bakribbans kabelläggning, tunnelsyn. som jag skrev tidigare så tror jag inte att han ville att någon himlade eller blundade med ögonen, men att tejpa för allt utom ett öga är nog en förstärkning och effektivare än att skära av ögonlocken, nu vill recipienten titta på dig när du själv står där och spelar ovetande och absolut inte visar några känslor, snarare en nolla i munnen. Ett ägg men ingen psykedelisk fågel, snarare en påfågel som ögnar det hela och suger åt sig kraften. Vinden under dessa vingar, fjäder för fjäder, örgott.

Tunnelsyn
Med en mun, och näsborrar täppta, silver tejp över ett öga. vad tror du hon kan se annat än hans nollställda tunnelsyn? Att tiga är guld och silvertejpen i sig själv talar.
-Vem kontrollerar underlagen?

Kontrollen, hela tiden bara kontrollen
han får springa ut och sagga i lampskärmen bara för att komma in igen med den avslappnade och oansträngda nollan i sin mun. Va, är din tyngd betungande för dig liksom. Men stå och runka framför, nej det tror jag inte alls på. däremot ollar han måhända av sig mer ceremoniellt när det är över med sitt Irina sekretiga organ. Sedan får han får springa ut och skita, Han är nog ganska klinisk och observant, väldigt lugn och kall och nollan han har i mun är nog smittsam, man tappar hakan. Men att tappa kontrollen inför recipienten det gör han nog aldrig och det är ju just det som är grejen för han som kontrollerar underlagen. Och det är här vikten ligger. Tror inte alls att det är något specifikt sexuellt annat än att sex är en del av livet och det kan komma sig spontant av den kannibala måltiden där köttet inte är målet, bara kontrollen över köttet.

Sex kan normal sägas vara samspel och sex utan är inte sex från annat än maximalt från våldtäktsmannens ögon och jag är jävligt trött på den bilden att att en våldtäkt ska ses från dessa ögon när den till summan av sin handling är en antisexuell handling.

Det är starmark av tunnelsyn rätt från Assemblern i kryssmejselns skruvande måste jag nog tyvärr säga. För från någon jävla vinkel är detta också fullständigt logiskt och den är sannerligen svår att hitta.från sin nollställda tunnelsyn och silvertejpen som serpentin med hela rullen som silvrande gloria på skallen har Han har hängt henne där för att nollställd se henne dö

YoYo MC vem kontrollerar underlagen nudå? och vid analys av serpentinen hittas bara hennes serpentinformade DNA. Härifrån är han ju ändock ganska kalejdoskopisk i sin handling, resten tror jag nog du kan skita i. Logik från vanliga vinklar osv, nej inte direkt. Det är nog som sagt inte den vanliga killen med faiblesse för plockepinn.

Detta handlar om resonansen i hans jagbas. Nedanför ringlar bara tömda ormar, slangar sladdar, rep eller vad fan som helst som fullgjort sina syften för detta vackra liv.
2015-11-01, 16:38
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countrychick
Ursäkta men vad pratar ni om? Avböjt att vittna?

Man kan inte själv välja om man vill vittna eller inte. Enda undantaget från skyldigheten att vittna är om man är om man är nära anhörig till den åtalade. Är AJ kallad att vittna så är det både hans medborgerliga plikt och juridiska skyldighet att göra detta. Han kan inte "avböja" bara för att han inte har lust att vittna. Var har ni fått detta märkliga påstående ifrån?
Nu såg jag att AJ har inte blivit kallad. Det är skäl att inte vittna.
2015-11-01, 16:39
Medlem
Bara en person utredning har gjorts!

Tror det kommer att bli fler utredningar på NB!
2015-11-01, 16:42
Medlem
Det har ju tidigare gjorts en personutredning av GM. Varför gjorde man det egentligen? Kommer det inte göras någon rättspsykiatrisk utredning pga av den personutredningen? Vad tror ni?
2015-11-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Nu såg jag att AJ har inte blivit kallad. Det är skäl att inte vittna.

Utav, vilken andledning, behöver han inte vittna?
2015-11-01, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleSEO
Ja, det är svårt att se något behov i att censurera de bilderna. Bra att någon annan tog upp det. har örnat dem för att se om jag missat något.

Det tror jag nog.

Förstår inte varför de är censurerade eller att de ens skulle finnas en kropp bakom kläderna på dunken.
Det var inte jag som såg pixlad hjässa ! Jag gör det fortfarande inte. Jag tycker att det vore konstigt att pixla en bild, som sedan totalcensureras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in