2015-10-30, 23:07
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Så jävla trött på er grafikbögar som hänger upp er på det i ett sånt här spel.
Lär komma mods för det också så som det gjorde till f3 och fnv, kanske rentav släpps hd patch som det gjorde till skyrim, det torde vara mer intressant om även konsolspelarna kan använda det.
Citera
2015-10-31, 08:48
Medlem
Jag tycker det är värre att fps till ps4 sänks än grafiken, hade nog helldre valt ett fulare spel.
Citera
2015-10-31, 14:44
Bannlyst
Spoilers

BOOM http://imgur.com/a/Uj7W0 in-game screenshots. Screenshotsen är från spelets start meny fram tills spelaren kommer ut från vaulten och träffar hunden. Inte mycket story spoilers alltså om alls. Förutom datumet på pip-boy, kolla på den grabbar, det kan väl inte stämma?

Också värt att notera detta är konsolversionen, så det förklarar mycket (speciellt sista bilden)

Spelet ser mycket fin ut sett till grafiken. Interface:n är SNYGG och enkel. Är lite orolig för third person kameran, jag tycker om att variera men den ser ganska obekväm ut på bilderna för nån anledning.
Senast redigerad av forfannav 2015-10-31 kl. 14:51.
Citera
2015-10-31, 15:55
Medlem
Fan, med suget som uppstod ledde det till att jag laddade ner trean igen och tog mig ut till vildmarken och kände redan då att jag älskade det här men samtidigt ville jag ha något nytt igen! Många många timmar framför oss gubbar, håll ut så länge. Njut av andra saker livet har att erbjuda så länge så kommer Fallout som en nice surprise om några dagar!
Citera
2015-10-31, 16:00
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfannav
Spoilers

BOOM http://imgur.com/a/Uj7W0 in-game screenshots. Screenshotsen är från spelets start meny fram tills spelaren kommer ut från vaulten och träffar hunden. Inte mycket story spoilers alltså om alls. Förutom datumet på pip-boy, kolla på den grabbar, det kan väl inte stämma?

Nu är jag inte så insatt men vad är det med datumet?
Citera
2015-10-31, 17:01
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Nu är jag inte så insatt men vad är det med datumet?

Stämmer datumet utspelar sig spelet
. Vad det har för betydelse vet jag inte.
Citera
2015-10-31, 17:01
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Mods kommer till att vara tillgängliga på konsol också.

Jasså? Jag har inte läst något om det så jag vet inget om det alls, men ärligt talat kan det väl aldrig bli i samma omfattning som till PC..? Sen lär ju den klena hårdvaran i xbone och ps4 sätta stopp för allt för mycket grafikmods.
Citera
2015-10-31, 17:08
Medlem
Scherbatskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Stämmer datumet utspelar sig spelet
. Vad det har för betydelse vet jag inte.

Hur tänker du nu?
Citera
2015-10-31, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scherbatsky
Hur tänker du nu?

Han zoomade inte och såg 8 som 0
Citera
2015-11-01, 03:39
Bannlyst
Orkar inte googla utan låter någon här inne skina med sin kunskap. Har sett trailern för några månader sen och jag uppfattade det som att man kunde spela mot andra online i spelet så betyder det att 4an är ett MMORPG? eller minns jag fel på den punkten och det bara rörde sig om NPCs som var inprogramerade att anfalla ditt lilla holdup?
Citera
2015-11-01, 08:27
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfannav
Spoilers

BOOM http://imgur.com/a/Uj7W0 in-game screenshots.

Lite bättre skärpa i dessa: (.png)
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=183681329&postcount=2101

Ser helt ok ut tycker jag.
Citera
2015-11-01, 08:30
Medlem
Lukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Orkar inte googla utan låter någon här inne skina med sin kunskap. Har sett trailern för några månader sen och jag uppfattade det som att man kunde spela mot andra online i spelet så betyder det att 4an är ett MMORPG? eller minns jag fel på den punkten och det bara rörde sig om NPCs som var inprogramerade att anfalla ditt lilla holdup?

Inget MMORPG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in