2015-10-30, 22:36
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
han måste ha väntat på joggaren..förstod jag rätt att han var utanför bilen? Endera så skulle vem som helst har gått bra eller så visste han att hon var ute och joggade och låg i bakhåll så att säga. MGM fnissande i rätten så hon påstod att de inte hade blivit presenterade...vad var det?

Min uppfattning är att han stod vid bilen när han vinkade till Adriana som kom springandes. Jag bedömer dock att han inte hade särskilt mycket tid på sig, eftersom han (enligt bildupptagningen) skall ha lämnat Handlar'n i Källby ca. 19.23 och sammanträffandet med Adriana skall ha ägt rum ca.19.30 (när jag ställde frågan i tråden så fick jag information om att denna sträcka tar cirka fem minuter att köra). Platsen med kopplingsrummet är väl vald, skulle jag vilja hävda. Däremot tror jag att det hade kunnat vara vem som helst, Adriana, Lisa Holm eller någon annan som hade eller har den fysiken. Anledningen till att han fnyser i rätten när mötet vid silosarna kommer på tal tolkar jag som att han på något vis har ett behov av att visa på att det går att ifrågasätta Adrianas trovärdighet. Men vem vet...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XavvonZac
Du får lära dig skillnaden på vad någon säger och på vad en utredning visar.

Jag går på fakta som knyter NB till att vara GM och inte SH. Idiot.
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Det får vi verkligen hoppas!

Dessutom skall han så fort som möjligt överföras till ett litauiskt fängelse. Skall inte vara en omöjligt eftersom båda länderna är med i EU.

Bara om NB så önskar, men jag förmodar att standarden är högre i svenska fängelser. Det måste vi ta hänsyn till. Sverige är en humanitär stormakt ..
Medlem
Citat:

Dessutom skall han så fort som möjligt överföras till ett litauiskt fängelse. Skall inte vara en omöjligt eftersom båda länderna är med i EU.

Hmm, är inte helt säger. Litauen. Där känns för mig lite bättre om jag vet att han sitter och mår dåligt på Kumlabunkern. Litauen. Jag kan inte skriva under på att han kommer sitta inne där. Det går säkert köpa sig fri, rymma, ha det gött på vägen med prostituerade, knark eller vad det nu kan vara.

Sitter han på Kumla så kan jag och många andra betala för det via skattesedeln. Det är okej.
2015-10-30, 22:37
Medlem
Varför besökte SH NB i arresten och skakade på huvudet?
Ett hot?
2015-10-30, 22:37
Medlem
Citat:

Hmm, är inte helt säger. Litauen. Där känns för mig lite bättre om jag vet att han sitter och mår dåligt på Kumlabunkern. Litauen. Jag kan inte skriva under på att han kommer sitta inne där. Det går säkert köpa sig fri, rymma, ha det gött på vägen med prostituerade, knark eller vad det nu kan vara. OM han ens "sitter" inne där.

Sitter han på Kumla så kan jag och många andra betala för det via skattesedeln. Det är okej.
2015-10-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
Ett hot?

För helvete. LÄS FUP!
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Borde de inte hittat hennes DNA på rutan om så var fallet?
Eller menar du att vi inte får ta del av det DNA:t?

Då gäller det väl att hitta bilen först.
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
[/b]

Men då kommer frågan: kan man tro på det?

Dvs skulle man kunna leva tillsammans med en partner som lever ett Dr Jekyll & Mr Hyde liv utan att ha en blekaste aning?

Fråga Josef Fritz fru
2015-10-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
Ett hot?

Det har aldrig inträffat!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profundersam
Nu låter det ju som om de också öppnade dörren, men den var inte stängd pga det som stack ut och dunken framför etc.
Läser du inte allt du svarar på ?

Ursäkta. Trodde frågan var vem som hittade henne. Att dörren inte gick att stänga var uppenbart, därav bylte med kläder och 20 l bränsledunk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XavvonZac
Vill du påstå att pappan är utrett? Varför är han inte utredd? Det är anmärkningsvärt och reser frågor/tvivel i utredningen.

Hur var pappans relation med dottern egentligen? Det behöver redas ut.

Vad hände denna dag? Det behöver redas ut.

Det kanske har påpekats tidigare, men pappan har skjutsat henne de åtta tidigare arbetspassen. Nu skulle hon få "frigöra" sig och få åka moppe till jobbet, som pappan hade fixat och tankat. Vad händer då? Pappan och mamman dyker upp på fiket halv fyra... Men va fan. Vilket jävla kontrollbehov. Kunde dom inte fika någon annanstans denna söndag och låta henne vara. Hon blev ju uppenbart irriterad när dom dök upp. Hallå, köra nästan 10 mil för att fika hos dottern när hon ändå inte behövde skjuts. Ryser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in