Citat:
Ursprungligen postat av
Flyingrider78
Hmm...gratis??..vad skulle man behöva för utrustning för att mina fram bitcoin och vad skulle sådant system kosta?
Om det nu vore så enkelt som ni påstår, så varför gör inte fler det?
Lika mycket som utrustningen kostar för att "mina" Onecoins så där går det på ett ut...
Men visa mig hur jag "minar" onecoins utan att betala till Onecoin , då är det en helt annan sak!
(Just ja , det går inte eftersom det inte är OpenSource...)
Citat:
Ursprungligen postat av
thebeginner
Gett upp?
Kom igen Pellets, det enda du gör är att trolla och skriva nedvärderande saker.
För att du ska förstå Pellets så skriver jag igen:
Jag har ALDRIG sagt att Mastercard samarbetar med Onecoin.
Jag har ett Mastercard kopplat till mitt Onecoin-konto.
Mastercard utfärdar INTE kort själva. Banker och finansiella institut som samarbetar med Mastercard utfärdar korten.
Men snälla , det finns inget Mastercard som är kopplat till ditt Onecoin konto!
Ditt mastercard är kopplat till ditt bankkonto (Alt. kreditkort) precis som du skriver nu!
Detta innebär att eftersom Onecoin inte har någon bank eller bankavtal så finns det inget mastercard kopplat till Onecoin konton.
Så du kan sluta med dina lögner.
Citat:
Ursprungligen postat av
thebeginner
Pellets:
Istället för att sitta bakom datorn och skriva nedvärderande saker och trolla så kan vi ju ses över en fika så kan jag visa allt du vill veta.
Var i Sverige bor du?
Jag reser i jobbet så jag är säkert i närheten av dig närmaste tiden.
Återkom med ungefärligt område så ska jag kolla när jag är i området nästa gång.
Jag reser själv c:a 75% av min tid och det finns inget jag behöver veta mer om Onecoin eftersom jag läser allt på nätet och insett att det hela är en stor bluff som kommer att rasa inom den närmsta framtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Flyingrider78
Lycka till att få pelletaren och förstå

Jag har förstått vad Onecoin är , och det är simpelt - man skall undvika det som pesten!