2015-10-29, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerazzurri87
Jag undrar om han har glömt? Alltså att han är så psykiskt sjuk att han fått en stor minnelucka? Om det ens är möjligt..

För mig som en vanlig människa är det ofattbart hur man kan neka och neka som han gör.. Det känns otroligt att han kan göra det..

Kanske e därför att han ångrar de så djupt att han inte vill erkänna. De skiljer han mot typiska mördare som kan sin grej och gjort de många gånger förut. dom erkänner, ångrar de inte o tar sitt straff
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colosso
Om han påstår att han var hemma mellan 18-20, och han har sin brors och frus alibi, varför i hela helvetet gör han inte allt för att få dit dom så att dom vittnar åt han?
Och varför åker de inte frivilligt och vittnar till förmån för honom? Om min man/fru eller mitt syskon var åtalad för mord och mitt vittnesmål kunde få denne fri, skulle jag suttit på första planet dit...
Medlem
Oavsett vad, så har han inte tillräckligt på fötterna för att undvika att bli dömd för mord. Han verkar inte smart i mina ögon. Bara övertygad om sin egen oskuld. Att han då inte försöker föreslå någon annan eller något annat sätt som hans DNA hamnat på Lisas tillhörigheter och repet är helt otroligt. Killen tittar på 18 år i fängelse. Säg något för fan.
Medlem
Willow1s avatar
11.13 vittnar han om hans händer.
Men finns det inte i förhöret från FUP att han alltid bar handskar pga sjukomen???
Hjälp! Minns inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frijidpink
På samtliga ställen där bevismaterial testats står det ingående beskrivet mot vilka det testats.
LÄS FUP!

Har jag sagt något annat?
Klart som fan att man testar mot de misstänkta först och främst!
Och med så kristallklara träffar man får behöver man inte testa mot annat, speciellt om man inte hittar annat DNA! (okänd person)
Tänk logiskt!
2015-10-29, 11:46
Medlem
"Advokaten pressar 35-åringen hårt. 35-åringen ser mycket pressad ut."

Så jävla gött han ska fan ner!
Medlem
KluvenTungas avatar
Synd att det är dags att bryta nu när MGM fallit i gråt av pressen från Brandtler.
Medlem
Colossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa-Pantern
Hur ska han kunna tvinga dit dem? De har inte vittnesplikt.
Om dom nu "älskar" honom så borde dom göra det självmant.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
MGM har alibi kl 18 då AJs fru såg honnom vid sitt hem,
MGM har alibi kl 19:15 då AJs son GJ såg honnom vid sit hem

Båda delarna står i FUP.

Ja men senare har ju båda sagt att N sagt till dom att ge honom alibi.
Viskat till sin bror inför en polis, inte jättesvårt på ett annat språk...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
11.13 vittnar han om hans händer.
Men finns det inte i förhöret från FUP att han alltid bar handskar pga sjukomen???
Hjälp! Minns inte

Han bar tydligen aldrig handskar men lillebrorsan gjorde de
2015-10-29, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colosso
Om dom nu "älskar" honom så borde dom göra det självmant.

De ska tydligen ringas upp under dagen.
2015-10-29, 11:47
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Och varför åker de inte frivilligt och vittnar till förmån för honom? Om min man/fru eller mitt syskon var åtalad för mord och mitt vittnesmål kunde få denne fri, skulle jag suttit på första planet dit...

Exakt. Det finns inget som talar till hans fördel. Jag undrar fortfarande vart plastfolien är som han hade bak i bilen är någonstans...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in