Citat:
Ursprungligen postat av
Psychedelicbird
Det må vara din uppfattning - inte min.
Jag tycker han verkar svara lugnt och sansat; även på mer "privata" frågor gällande sexliv, potens, onani, magproblem etc.
Dessutom skyller han inget - eller smutskastar - brun eller brodern, ger inte ens hittar om det, trots att brodern uppger andra uppgifter än honom.
Solklart - brodern är den skyldige. Om motivet är/var hämnd för att plantera bevisningen mot den äldre brodern, eller om han "bara" är psykiskt sjuk vet jag inte.
Åjo, nog drar han in brorsan när han kan. T ex när NB får frågan om han varit i arbetsboden - "Jag o min bror var där förra året". Han hade ju lätt kunnat utelämna brorsan där, för han omfattades inte av åklagarns fråga.NB drog självmant in sin bror i smeten där.
Att han påstår att han minns exakt vad han sagt till MP tycker jag är märkligt. Det är ovanligt att man minns exakt hur orden faller i ett samtal. Det är om någon säger något ovanligt som man lägger märke till exakt hur orden faller. Det är därför MPs man reagerar på NBs ord - han tycker att det är konstigt att NB försöker få dem att inte leta där. För NB, som tycker samtalet är helt normalt, är det dock extremt märkligt att kunna redogöra exakt för hur orden föll.