2015-10-29, 10:48
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Intressant nu om Martorp. Kan han inte förklara varför han sa till MP att militärerna letat igenom Martorp?!?

Det är just det! Han ger inte en ända förklaring, mer än att han jobbar där.
För mig räcker inte det.
Och om brodern var inblandad fattar jag inte varför han inte sjunger ut?
Han gråter under förhöret och upprepar vet inte, vet inte, vet inte
Men berätta få VAD du vet och bevisa motsatsen. Ge dem nått att gå på
Men det DNA som finns kvarstår i vilket fall
2015-10-29, 10:49
Medlem
Han har verkligen selektivt minne:

Semir Hasanbegovic: – Jag kan inte svara just nu. Det var för länge sedan. Jag har inte döljt detta att jag har varit där. Jag säger att jag har varit där.

Semir Hasanbegovic: – Vi pratade. Det är säkert. Jag har inte sett något folk där. Jag såg bara bilarna.

Semir Hasanbegovic: Den här personen är ett vittne som kommer höras. Han säger att han inte pratat med 35-åringen om det här, säger åklagaren.
2015-10-29, 10:50
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Intressant nu om Martorp. Kan han inte förklara varför han sa till MP att militärerna letat igenom Martorp?!?

Precis! Han säger mycket konstiga saker hela tiden.

Och den där handsken har han ju själv placerat dit, för den har han inte hunnit göra sig av med och han vet att det kanske finns spår av honom, då är det bäst att "han hittar den".

Så nöjer man sig med två mask och åker till Martorp för att leta efter dessa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Säger emot sig själv så det visslar om det.

Men sen att jag fick veta från förhörena att jag har sagt att här behövs leta. Det har jag inte sagt. 10:41, 29 October 2015 Semir Hasanbegovic: – Jag vet inte. Jag bara helt enkelt sa så. 10:41, 29 October 2015 Semir Hasanbegovic: Varför sa du detta? 10:40, 29 October 2015 Semir Hasanbegovic: – Då sa jag att här har redan letats. Militärerna har letat igenom Martorp. 10:40, 29 October 2015

Han menar ju att han aldrig sagt att det behövs leta där.
Men han erkänner att han sagt att det redan letats där tidigare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
Han har verkligen selektivt minne:

Semir Hasanbegovic: – Jag kan inte svara just nu. Det var för länge sedan. Jag har inte döljt detta att jag har varit där. Jag säger att jag har varit där.

Semir Hasanbegovic: – Vi pratade. Det är säkert. Jag har inte sett något folk där. Jag såg bara bilarna.

Semir Hasanbegovic: Den här personen är ett vittne som kommer höras. Han säger att han inte pratat med 35-åringen om det här, säger åklagaren.

Det är fem månader sedan allt hände.
2015-10-29, 10:51
Medlem
Egentligen så känns det som det avgörande beviset är den typ av porr han hade i sin mobil, kan knappast vara en tillfällighet.
Det får mig att tro han är 100% skyldig.
Medlem
Colossos avatar
Sjukt jävla störande att hans bror inte är där och vittnar när han nämner honom stup i kvarten.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Han menar ju att han aldrig sagt att det behövs leta där.
Men han erkänner att han sagt att det redan letats där tidigare.
Och NB säger att han fått den uppgiften av en viss person. Den personen nekar till att ha sagt det till NB. Han kommer att kallas att vittna om detta.
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Rönnbäcks nya vittnen: http://speedy.sh/qUdMJ/Skaraborgs-TR-B-1902-15-Aktbil-136.pdf
2015-10-29, 10:52
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Du missade att jag jämförde med Johans föräldrar som varit med om samma sak. Att SH använder ordet "myste" är faktiskt illavarslande. Jag anser att det stärker att han var i häktet. Han verkar som sagt besatt.

Ja det var ett bisarrt ordval. Nu kan det väl vara så man pratar där ute i förskingringen. Svårt att tänka mig att pappan skulle släppas nära NB bara för att titta på honom.
2015-10-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Dom var ju inte tvättade. dom låg i Tvättmaskinen

Sidan 866 i FUPen
2015-10-29, 10:53
Medlem
Trollsvanss avatar
Man vet väl vad man har för handskar när man jobbar? Inte fan är det crosshandskar och man känner definitivt igen sina egna. Hur dom ser ut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in