2015-10-29, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeffa
Intressant! Hur vet du det?

FUPen, finns ju bild där på dessa byxor. Visar tydligt att han suttit på knäna
2015-10-29, 10:41
Avslutad
Intressant nu om Martorp. Kan han inte förklara varför han sa till MP att militärerna letat igenom Martorp?!?
2015-10-29, 10:42
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
I och för sig så hade de arbete, så de behövde inte lära sig svenska av den anledningen. De hade ju inte rätt till SFI heller eftersom de inte var flyktingar. Tycker i så fall mer illa om alla s.k. flyktingar som får gå på SFI med betalning i flera år, och inte lär sig svenska ändå, fast de VET att de inte kommer att få något jobb annars...

Varför jag noterad detta var för att någon tidigare idag skrev om hur andra såg på bröderna. Men ingen kan veta eftersom ingen kände dom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Intressant nu om Martorp. Kan han inte förklara varför han sa till MP att militärerna letat igenom Martorp?!?

Han verkar inte veta mycket om vad han säger eller gör. Inte många rätt på den människan även om han är GM eller inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
FUPen, finns ju bild där på dessa byxor. Visar tydligt att han suttit på knäna

Men de va ju tvättade! borde ju inte finnas nåt kvar då.
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Utredaren
Det enda N.b verkar ha gömt undan på ett korrekt sätt är "emballaget" att frakta kroppen mellan ladan - Martorp.

Det finns rimligtvis nånting där ute som är fullbesudlat med Lisas DNA samt N.B´s DNA som använts vid transport.

Varför lyckades han göra sig av med detta men ingenting annat?

Han lyckades inte ens gömma ett bankomatkort liksom...

Vet inte om ni minns från bilder tagna i den andra ladan?
Men dör fanns både gula presenningar och blått nylonsnöre.
Och brodern beskrev hur noga de var med att åtegällda (hammare) verktyg de lånat.
Om det inte på fyndplatser runt om finns emballage, är det troligt att en inlånad presenning använd.
Det kan vara fullt möjligt.
Synd att de inte kollat dessa presseningar.
Medlem
flikkan1891s avatar
Så mkt av det han säger är så motsägelsefullt... bara en sån sak som att han jobbade till 20, men var hemma kl 18 och skypade kl 19.30 när han gått o lagt sig men sen var o handlade kl 20 när han då egentligen nyss slutat jobba..? Eller? Vad är det jag inte hänger med i?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
Jo det kan man göra. Han sager att han inte är svensk medborgare, han känner sig utsatt. Det skulle jag också kunnat göra I ett främmande land. I de flesta lander och på de flesta platser misstänker man lättare en utomstående, någon som är främmande.

Han fick en dålig känsla för han tänkte "nu är det kört"
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Säger emot sig själv så det visslar om det.

Men sen att jag fick veta från förhörena att jag har sagt att här behövs leta. Det har jag inte sagt. 10:41, 29 October 2015 Semir Hasanbegovic: – Jag vet inte. Jag bara helt enkelt sa så. 10:41, 29 October 2015 Semir Hasanbegovic: Varför sa du detta? 10:40, 29 October 2015 Semir Hasanbegovic: – Då sa jag att här har redan letats. Militärerna har letat igenom Martorp. 10:40, 29 October 2015
2015-10-29, 10:43
Avslutad
Varför pressar inte åklagaren på mer om varför han säger till MP att Martorp redan är genomletat av militären?
Medlem
Colossos avatar
TÄNK OM...

...frugan har samlat hans sperma i kondomer och smetat ut i rummet, blodet har även frugan samlat och då de har koagulerat så hällde de på vatten och smetade ut på jackan

= Yngre brodern och frun är kåta på varandra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeffa
Men de va ju tvättade! borde ju inte finnas nåt kvar då.

Dom var ju inte tvättade. dom låg i Tvättmaskinen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in