Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
Ja helt jävla fruktansvärt uttalande. Det hade varit kul att höra vad hon menar med ett sådant grovt förtal av en myndighet, men jag misstänkter starkt att åklagaren inte ens tänker bemöda sig att falla ner till samma barnsliga nivå.
Jag tror att IR är så desperat så därför skjuts till höger och vänster för att på någon sätt skapa någon form av tvivel. Men det lär ju bara bli ännu värre när hon gör det så synbart
Ja, tacka fan att Wennerholm brann av till slut.. vilken jävla kommentar. Det finns väl en gräns på hur en advokat trampar ner andra för att framföra sitt? Sen främst gentemot föräldrarna som sagt. Yak.
Citat:
Inger Rönnbäck går igenom hur kontakten mellan polis och åklagare gick till för att genomföra telefonpejlingen.I avvaktan på beslut om telefonpejling avslutades sökandet. Man kan väl förstå polisens frustration, jag menar att det här tyvärr kan varit avgörande för att man inte hittade Lisa i tid, säger Inger Rönnbäck.
Den filmen när hon intervjuas efter rättegången visar då rakt inte en trevlig nuna. Vilket beteende...