Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Hur kan en flicka, med skor på, som fajtas för sitt liv hänga i ett rör 11 cm från väggen utan att det syns ett enda märke på väggen? Jag vidhåller att hon var död när hon hängdes upp.
Låt oss hoppas att hon verkligen också var det, men dessvärre finns det starkt skäl att
frukta motsatsen. Och då ska man ha i åtanke att den "process" det här slagets
sadistisk sexualmördare är ute efter att igångsätta och dra njutning av på sitt djupt
störda vis, är ett utdraget dödsförlopp och därigenom kan man misstänka att förövaren
varit mån om att hålla sitt offer någorlunda vid liv tills själva upphängningen ombesörjdes.
Vid ett eventuellt konstaterande av något annat finns det anledning att tro att
märkbar frustration infunnit sig hos vederbörande; då hade han blivit "snuvad på konfekten".
Då hade själva poängen med illgärningen helt sonika gått förlorad för honom och
det hela skett så att säga förgäves.
Den förtätade stund som var avsedd att bringas till stånd där han saliggjordes med sin
dominans, makt och kontroll över liv och död, hade uteblivit och med det också
den extraordinära orgasm som höjdpunkt på slaktrumsäventyret.
Så därför föreställer jag mig alltså att han hanterade sitt offer inledningsvis på ett sätt
som minimerade risken för snabb död och på frågan om varför inga synliga spår har märkts
av på väggen intill röret med ett fortfarande levande offer så kan det kanske förklaras
med att GM höll i hennes ben en stund eller helt enkelt därför att det inte orkades
med någon större rörlighet i en kropp som obevekligen höll på att berövas på all sin livskraft.