Hur är det nu förtiden? Är allt autoladdare och guld skott? Det var då jag sluta ungefär. Har set blivit bättre?
Det blir bara mer och mer guldammo (känns det som, jag har ingen statistik). Autoladdare är konstant men de ska i alla fall byta ut WT auf E 100 mot en tank utan autoladdare.
Efter en veckas svordomar med KV4AN och RNG konstant i botten så fick jag ett psykbryt efter åttonde brakförlustmatchen på rad och sålde den, och brände ca 100k freeXp på ST-1 och så mycket uppgraderingar som möjligt - vilket räckte till allt utom toppkanonen. Så kör med mellanbössan nu och ca 45k XP kvar till toppen - men RNG fortsätter och får nästan bara köra Tier X matcher mot E100 och liknande, så får i snitt till 2-3 skott per match som öht gör skada, mot nästan varje med KV4an.
Börjar redan tröttna på den här tanken men är fullt medveten om att det är RNG som knullar mig - men ändå... Vad säger ni om den?
Jag gillar den, jag har 64% vinster i den med 99 matcher spelade och det inkluderar stock-grinden (inga matcher i pluton). Den är hård och har bra gun depression för att vara sovjetisk (-8). Lite mer DPM hade varit trevligt men man kan inte få allt.
Jag gillar den, jag har 64% vinster i den med 99 matcher spelade och det inkluderar stock-grinden (inga matcher i pluton). Den är hård och har bra gun depression för att vara sovjetisk (-8). Lite mer DPM hade varit trevligt men man kan inte få allt.
Håller med. Har liknande siffror med min. Tror faktiskt att ST-I är den resultatmässigt "bästa" grind jag gjort på högre tier. Vann hela tiden med den. Kul som tusan. Toppkanonen där är väl samma som IS-4ans har jag för mig, så den är inte kass direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av echox
Snacka om P2W blivit än mer påfallande nu med dessa jävla emblem som ger % extra.
Greedy sneaky russian...
Emblem? % extra? Har varit lite off några veckor och tydligen missat det där? Vad handlar det om?
------------
Råkade f.ö. klicka på World of Warcraftråden när jag skulle in här nyss. Helskotta vad förvirrad jag var där ett tag!? Det tog säkert en hel minut innan jag till slut hajade att jag var i fel tråd!! "Shit vad mycket nytt och konstigt som hänt på bara några veckor"... !? Ha ha!
Senast redigerad av Ace Ventura 2015-10-27 kl. 18:49.
Emblem? % extra? Har varit lite off några veckor och tydligen missat det där? Vad handlar det om?
På testservern har det ändrat hur emblems och camo fungerar. Camo har blivit nerfat till 2-4% beroende på tanktyp. Emblem ger bonus till besättningen, flaggor ger 1% bonus till hela besättningen. Det finns andra som ger bonus till bara en besättningsman. Kritiken är att det blir mer pay to win.
På testservern har det ändrat hur emblems och camo fungerar. Camo har blivit nerfat till 2-4% beroende på tanktyp. Emblem ger bonus till besättningen, flaggor ger 1% bonus till hela besättningen. Det finns andra som ger bonus till bara en besättningsman. Kritiken är att det blir mer pay to win.
Ok tack, jag förstår. Det är ju bara att instämma i kritiken. Ännu ett patetiskt försök att mjölka pengar ur spelarbasen. Tack också för att allt cammo som man köpt för en helvetes massa guld bara nerfas sådär. Det känns ju bra... eller inte.
Camo har inte blivit nerfat nu..
Det ändrades från 5% till 2-4% i version 8.X redan.. Det är bara att ingen uppmärksammat det förräns man såg siffrorna nu på testservern..
- Will the ridiculously expensive pay to win emblems and camos in 10.0 reviewed? Storm: "I cannot say anything", the final decision is not there yet however.
- Storm is aware of the clusterfuck the 10.0 emblems caused, WG is still deciding what to do.
- According to Storm, the choice of Emblems UI in 10.0 is much simpler than before.
Bästa kommentaren hittills från en spelare :
Give me a ”FU WG” inscription. I will proudly wear that on my tank.
- Storm is not allowed to say why the "free" FV4202 will come only in January (as in, not allowed to, it's a marketing matter).
- Storm does personally actually not know what the FV4202 conditions will be, he did not participate in the decision making, but another developer confirmed it's possible they will either depend on skill, or will be in the form of a marathon.
- in 10.0, FV4202 (even the premium one) will be temporarily removed from the game.
- On 19.1.2016, WG will announce "series of missions" that will be available to Centurion Action X owners. After completing these missions (rumor has it they will be comparable in difficulty to the personal missions), players will receive the tier 8 premium.
Jo, det blir väl nya noobcries is6tället för nåt om goldammo så kommer det väl helt meningslösa cries om emblemen...
men jag får fasiken inga bra FPS hur jag än ställer in, har ju snabb maskin, får bli nåt annat spel istället tills de fixat motorn