Citat:
Ursprungligen postat av
trizzie
Tror absolut inte att han trodde LH skulle spela med. Han fick ett infall som var helt omöjligt att stoppa. Som handlar om att sadistiskt ta en annans liv. Hade det varit rollspel hade han väl kunnat fråga sin fru eller gått på bordell eller liknande. Jag är helt övertygad om att det är själva torteradet och dödandet han vill åt, eftersom i vår tid fnns det folk till allt, ingen fantasi är "fel" verkar det som. Men att begå mord ingår inte i människors fantasier förutom enstaka fall som detta. Däremot undrar man ju hur två bröder har intresse av "våldsporr" .. och hur oskyldiga brodern och frugan är
Att NB är en sexualsadist som förverkligat sina sjuka "drömmar" genom den lägsta formen av porr, sadistporr med tecknade instruktioner om hur man överfaller kvinnor, håller jag med om. Men i en mentalt stympad hjärna pågår det ibland mycket konstiga tankar som följer sin egen logik.
Jag har en bekant vars 19-åriga dotter blivit våldtagen. Våldtäktsmannen har efteråt skrivit till flickans pappa och uttryckt hur synd det är om honom som lockats in i det här. Hela tiden har GM skuldbelagt offret och hävdat att "han själv minsann blivit skuldbelagd som offer för olyckliga omständigheter".
Vad jag vill säga är att man inte kan utesluta nånting när det gäller vilka tankar som rör sig i en nidingsverkares skalle. Och det är inte helt lätt att förstå varför tejpen applicerades på LH efter att snaran fanns på plats, inte heller att sperma inte kunde påvisas på LHs kropp efter topsning av mun, slidöppning, anus och bröst. Är det något som har skrämt honom mitt under genomförandet av illdådet?