2015-10-25, 01:33
Medlem
S3ONs avatar
Har jag missat något? Trodde man skulle kunna öppna huven och bakluckan smidigt på sin lowrider, hur gör man detta? Varför skulle en annars styla dessa områden om de ej får synas?
Citera
2015-10-25, 02:13
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Har jag missat något? Trodde man skulle kunna öppna huven och bakluckan smidigt på sin lowrider, hur gör man detta? Varför skulle en annars styla dessa områden om de ej får synas?

Interactionmenyn
Citera
2015-10-25, 07:47
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Interactionmenyn

Tackar!
Citera
2015-10-25, 15:42
Medlem
Hur är det med heists nu? Har dom förändrat det något sen det kom?

Körde igenom alla när dom släppte heists, sedan när vi skulle lira igen så märkte vi att vi får ju extremt lite pengar jämfört med första omgången, är det samma sak nu?

Finns det något roligt man missat ifall man inte har spelat på ca 6-8 månader?
Citera
2015-10-25, 16:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Hur är det med heists nu? Har dom förändrat det något sen det kom?

Körde igenom alla när dom släppte heists, sedan när vi skulle lira igen så märkte vi att vi får ju extremt lite pengar jämfört med första omgången, är det samma sak nu?

Finns det något roligt man missat ifall man inte har spelat på ca 6-8 månader?

Nej, alla heist är precis som de var från början.

Och det du har missat är egentligen bara en massa nya bilar, vapen och kläder

I senaste uppdateringen som kom förra veckan har de adderat lowriders med hydralik osv
Citera
2015-10-26, 19:22
Medlem
I spelet hör jag hur andra pratar med varandra genom sina headset. spelar ingen roll om jag startar om spelet, då byts det bara till en ny "grupp" att lyssna på Jag har inga vänner på ps4 och jag har aldrig användt headset eller något sånt socialt man kan göra. Vad kan jag göra för att få bort skiten? Kan nämna att det försvinner när jag joinar ett uppdrag så det är bara ute i världen eller vad man säger som det hörs.
Senast redigerad av TCSL 2015-10-26 kl. 19:32.
Citera
2015-10-26, 20:40
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCSL
I spelet hör jag hur andra pratar med varandra genom sina headset. spelar ingen roll om jag startar om spelet, då byts det bara till en ny "grupp" att lyssna på Jag har inga vänner på ps4 och jag har aldrig användt headset eller något sånt socialt man kan göra. Vad kan jag göra för att få bort skiten? Kan nämna att det försvinner när jag joinar ett uppdrag så det är bara ute i världen eller vad man säger som det hörs.

Gå in i inställningarna och sänk ljudet på voicechat till 0, har det inte framför mig men det finns en inställning i samma meny som man sänker andra spelares röster
Citera
2015-10-27, 08:58
Medlem
thokro77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCSL

Du går in i interaktiv-menyn någon stans. Där finns möjligheten att välja vilka du vill höra. Crew, friend, crew + friends, everyone, och none.
Citera
2015-10-27, 17:09
Medlem
danne9king9s avatar
Sen uppdateringen spelas mitt spelande in vilket ja inte brytt mig om, men nu står de att minnet är slut.
Vilket minne är det, hur raderar ja de och hur stänger jag av så att den inte startar inspelning hela tiden?
Citera
2015-10-27, 17:25
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Sen uppdateringen spelas mitt spelande in vilket ja inte brytt mig om, men nu står de att minnet är slut.
Vilket minne är det, hur raderar ja de och hur stänger jag av så att den inte startar inspelning hela tiden?
Först och främst, vilken plattform spelar du på?
Citera
2015-10-27, 20:36
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Först och främst, vilken plattform spelar du på?
Sorry, PS4
Citera
2015-10-27, 23:04
Medlem
oj, vad trist att man kör på ps3. trodde från början att lowriders var med. väntade väntade väntade.
och så är det bara next gen som får ha kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in