2015-10-26, 22:38
Medlem
Glorkass avatar
Känner en enorm glädje och lättnad. Nu blev inte vår 2-2-match mot blåvitt avgörande och walkers straff är härmed förlåten.
Rättvist också för blåvitt att få revansch för 2009, en match som jag vet att de aldrig kommit över.
Nu kan man njuta av sista omgången utan klump i magen.

är ändå väldigt förvånad. Blåvitt har inte imponerat men ändå kan man plocka fram en sån här stormatch. Det trodde jag inte!
Citera
2015-10-26, 22:43
Medlem
Jaxxxs avatar
Hur värdelöst är inte fotbollskväll
Man inleder sändningen med att i introt ha en textremsa där det står att Engvall avgjorde.
Sen börjar man direkt diskutera hur matchen slutade, innan man visade höjdpunkter från matchen.
Vet ni inte äns hur man visar höjdpunkter längre?
Citera
2015-10-26, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag stod och diskade under halvtid men hörde något om att det skulle snackas om Banguras inkast. Sen visade man en snabb bild på ett av inkasten och snubben hoppar ju som en gasell efter kastet vilket borde betyda att det är felaktigt inkast? Under matchen såg jag dock inte dessa hopp, men borde inte detta ha blivit uppmärksammat tidigare då just hans inkast är ett av AIK's anfallsvapen som har gett de en hel del poäng?
Fjellström uppmärksammade det efter senaste matchen mot MFF.
Citera
2015-10-26, 23:02
Medlem
4522s avatar
Trots att utfallet i kvällens match inte var optimalt så måste jag säga att det känns skönt att förutsättningarna är klara. Inget vändande och vridande. 90 minuter och tre poäng i Malmö är det som gäller. Fint så. Det är bara för grabbarna att gå ut och köra. Jag är redan och kommer alltid att vara stolt oavsett resultat.
Citera
2015-10-26, 23:03
Medlem
Bornets avatar
Om MFF spelar guldet till Blåvitt kommer jag nog ta mig fan aldrig förlåta dem. Det är så jävla fel. Som kusingifte.
Citera
2015-10-26, 23:08
Bannlyst
Norrköping i CL... nä, inte bra för swe fusbal.

Fast jag tror götet tar det nu, de vinner lätt sista. Norrköping får det svårt....
Citera
2015-10-26, 23:08
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Om MFF spelar guldet till Blåvitt kommer jag nog ta mig fan aldrig förlåta dem. Det är så jävla fel. Som kusingifte.

Sånt är inte alltid fel, om man är söderifrån.
Citera
2015-10-26, 23:11
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Norrköping i CL... nä, inte bra för swe fusbal.

Fast jag tror götet tar det nu, de vinner lätt sista. Norrköping får det svårt....
Jag ser ser hellre att götet tar det faktiskt, tanten är pekinganka. Jag kmr börja med tunga droger om jag ska vakna upp till hånflin varje morgon.
Senast redigerad av MittNamnVarTaget 2015-10-26 kl. 23:15.
Citera
2015-10-26, 23:18
Medlem
Förstår mig inte på Alm-hatet. 5 år i rad har han tagit AIK till en top-4 placering. Ledsen, men ni är inte bättre än så
Citera
2015-10-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Puh..! Äntligen kan jag släppa Ali Khans självmål och gå vidare här i livet

Undrar om HA-Segui kräver pengarna tillbaka efter dagens förlust.
Citera
2015-10-26, 23:31
Medlem
Keldons avatar
Kalmar har fått sju straffar i år. Förra året var det 0.
Citera
2015-10-26, 23:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Förstår mig inte på Alm-hatet. 5 år i rad har han tagit AIK till en top-4 placering. Ledsen, men ni är inte bättre än så
Vi vinner ju inte titlar, det är ju AIK`s signum genom åren och nu är det femte säsongen utan titel med Alm som chefstränare vilket är rent av bedrövligt och självklart ska vi ta hem Rikard Norling och sen kommer det bara va guld och gröna skogar.. Han vet hur man vinner en serie och kommer givetvis göra det här!

Men för att va ärlig vore det sannolikt ett lika stort misstag av AIK att sparka Alm som det var av landslaget att sparka Lagerbäck, mycket vill ha mer helt enkelt..

Visst har Alm sina brister och visst finns det saker man förundras över men inte fan kan nån påstå att han gör ett dåligt jobb? Förutom retards bland supportrarna men det är annan femma och dessa finns överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in