Citat:
Ursprungligen postat av Snowsmile
Jag har ett par funderingar.
Jag tror oxå att man kan säga att det ställt utom rimligt tvivel att det är NB som spritt hennes tillhörigheter, detta har han gjort på ett sätt som han brukar göra, dvs han hissar ner rutan och kastar ut skit. Att det kan ses som troligt att det är han, det är att man hittar ett papper från en Kexchoklad precis jämte mobildelen FUP 810 /772.
Det är bevisat att han köpte en kexchoklad dagen innan den 6/6, FUP 1660/1622. Helt osannolikt sammanträffande.....
Edit: JAg kan dock inte hitta att den är DNA undersökt, nån som kan det?
Citat:
Ursprungligen postat av
julusa
Intressant...skulle ju kunna vara så att han ätit Kexchokladen på vägen hem 6/6, och slängt skräpet på golvet i sin bil. Sen åkte det med ut med resten av pinalerna.
Polisen skulle frågat vart Kexchokladen tog vägen, detta kan ju vara en pusselbit!
Ja så är det garanterat, och mycket möjligt att hans DNA finns på pappret, ofta äts ju Kexchoklad hållen i pappret och med munnkontakt mot pappret torde vara sannolikt. Jag hittar bara bilden med pappret i gräset, den finns inte upptagen bland godsförteckningarna vad jag kan se, om pappret inte är tillvarataget och undersökt så torde det vara ett av de STORA misstagen i hel FU.....
Edit: Det kommer stå om detta i Aftonblaskan och Expressen imorgon det är vad jag tror....