Citat:
Ursprungligen postat av
larsingvarsfru
Grejen är den att han vid flertal tillfällen tillfredsställt sig i ladan rakt över caféet, där han frotterat sig med kunder och personal genom fönstret. Förmodligen långhåriga med ljust hår, unga, glada med hela livet framför sig.
Jag skulle nog tro att han använde rummet pga av avskildhet och tittade på naket i mobilen. Vad ser man en vår eller tidig sommar utanför ett cafée 50m bort (eller vad det nu kan vara), knappast lättklädda tjejer. Hur många satt ute och blev serverade då NB "roade" sig och hur mycket av intresse ser man? Åt lunch gjorde många i personalen tydligen på baksidan av caféet.
Och här kom jag också på hur man förklara DNA från frun där på trosorna. Efter sex med frugan tidigare och onanin där så tvättar han inte av sig, skitaktig som han är, och tar i dörrhantagen på de två dörrarna (in där han "roar" sig och in till slaktrummet) och lämnar DNA. En GM tar då med eller utan handskar i dörrhantaget och för det vidare till Lisas trosa. Usch, bra och inte konstigt att man tvättar sig noga efter en dag på staden med alla äckel som går omkring ...
Ironiskt att den räddande förklaringen här blir att han är en snusk.
Frugan kan också ha varit i slaktrummet i ärende och jag kommer inte ihåg om förhörsledaren ställde frågan i FUP. Var ärendet sex så kanske ingen av dom vill säga det.
Inte så mycket kvar att förklara bort och ställa anklagelsen om mord i tvivel, tyvärr.